Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Aegean Blue - svindelgreier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-13, 23:14   #38
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aegean Blue - svindelgreier?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Gled deg til Anfi del Mar. Fantastisk. vi er medlemmer og har vært der mange ganger. Vet du hvilket av anleggene på Anfi du skal til?

Vi skal til Grand Beach. Synes det er det fineste og der er en garantert leilighet med utsikt. Var på Gran Canaria i september i fjor også, for jeg har ei venninne som bor der nede og da var vi mye på Anfi stranda siden ungene hennes går på den norske skolen rett over gata og kunne bare gå ned til oss etter skolen, men da reiste jeg uten ungene og bodde hos dem. Og ungene hennes elsker jo når de har noen kjente som bor på Anfi del Mar, for da får jo de også bruke bassenganleggene der. Så da vil vi få mye besøk når vi er der, og det er jo kjekt når jeg reiser alene med ungene. Var inne og kikket på anlegget en snartur når jeg var der forrige gang. Men det er sinnsykt dyrt å ha fast leilighet der har jeg hørt. Reiste med ei venninen hvor foreldrene har leilighet der 8 uker i året og det koster ikke småtteri bare i gebyrer i året i tillegg til alt de har kjøpt seg inn med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.