Sv: Aegean Blue - svindelgreier?
Opprinnelig lagt inn av Nima, her.
Gled deg til Anfi del Mar. Fantastisk. vi er medlemmer og har vært der mange ganger. Vet du hvilket av anleggene på Anfi du skal til?
Vi skal til Grand Beach. Synes det er det fineste og der er en garantert leilighet med utsikt. Var på Gran Canaria i september i fjor også, for jeg har ei venninne som bor der nede og da var vi mye på Anfi stranda siden ungene hennes går på den norske skolen rett over gata og kunne bare gå ned til oss etter skolen, men da reiste jeg uten ungene og bodde hos dem. Og ungene hennes elsker jo når de har noen kjente som bor på Anfi del Mar, for da får jo de også bruke bassenganleggene der. Så da vil vi få mye besøk når vi er der, og det er jo kjekt når jeg reiser alene med ungene. Var inne og kikket på anlegget en snartur når jeg var der forrige gang. Men det er sinnsykt dyrt å ha fast leilighet der har jeg hørt. Reiste med ei venninen hvor foreldrene har leilighet der 8 uker i året og det koster ikke småtteri bare i gebyrer i året i tillegg til alt de har kjøpt seg inn med.
|