|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg er på jakt etter gammelt tretrau, melkespann, vaskebrett, flisekurv. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bare sær
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg har to mørk brune siestastoler fra tidlig syttitall. De er ikke til salgs.
|
|
|
#23 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøp
Cathrineholm er jo relansert igjen.
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg blir så deprimert av Epla. "Jeg gav denne kommoden fra 1920 i flammebjørk et par strøk maling og SE hvor fin den ble." |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpDen hadde passet perfekt til spisestuestolene min i flammebjørk. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Det blir nok alltid tatt av loppisjegerne som møter opp to timer før åpning og sånn her. Jeg orker ikke å albue meg frem når jeg går på loppis. I bruktbutikkene her omkring prises det skyhøyt så da utgår som regel kjøp pga. prisen.
|
|
|
#28 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nå har du jo en personlig innkjøper på plass på et ypperlig loppemarked i begynnelsen av april, så da er det kanskje håp likevel?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpEt kult femti-sekstitallsskap i teak(lignende) til å ha i hjørnet ved spisebordet. Kom over et på Finn, men det var litt for stort, grr.
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg mangler 6 grønne asjetter av merket "Qualitier". Serien het noe sånt som "carribean green", men den er gått ut hos Tilbodskjeden, de har bare den hvite igjen (White Linen). Ser jeg noe i den serien kjøper jeg hemingløst. Er det håp? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WOW! Det hørtes jo helt fantastisk ut!
|
|
|
#32 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg er alltid på søken etter loppefunn, men jeg er ikke alltid sikker på hva. Vet det først når jeg ser det. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg kikker sporadisk etter kjøkkenstoler til respatexbordet vårt. Enten rørstoler eller noen andre fine som er gode å sitte i. Nå har vi klappstoler fra Ikea, de er pyton, men gidder ikke kjøpe noen nye før vi har plass til et stor spisebord, og da er det andre stoler (Nanna Ditzels Trinidad)i en annen prisklasse som skal på plass. Supergode å sitte i! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpBokhylle i teak fra 60 tallet. Og kanskje en skjenk til å ha tv på.
|
|
|
#36 |
|
Stadig underveis
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpEt stort skap som jeg kan male i en herlig farge, sette i spisestuen og fylle opp med alle hobbysakene våre.
|
|
|
#38 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpI dag kjøpe jeg noen kule dyptallerken så nå er jeg på jakt etter middagstallerken i samme serie.
|
|
|
#39 |
|
geskjeftig
|
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg ønsker meg et kjøkkenbord med sjel, aller helst et klaffebord, men burde nok vente til kjøkkenet er ferdig først. Så ønsker jeg meg en liten 2- eller 1 1/2-seter som kan stå foran peisovnen i spisestua, og en sybord i teak med kurv under.
|
|
|
#40 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som møblerer huset ditt med bruktkjøpJeg er på jakt etter figgjo blåklokke suppetallerkener/frokostboller. |
|
|
|
![]() |
|
|