Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-13, 11:57   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kjære alle venner, medarbeidere, tidligere medarbeidere og bekjente. Jeg trenger sårt noen med vannkopper. Helst første eller andre dag slik at smitterisikoen er størst. Vi hr forstått det sånn at det nærmer seg tiden for nyretransplantasjon for vår datter og vi trenger da at hun har hatt vannkopper før dette da det er veldig farlig å få etter transplantasjonen. Så hvis noen kjenner noen eller vet om noen som har dette i hus så vær så snill å gi meg beskjed.

Det er da vaksine mot vannkoppar?

Ja, jeg reagerte også på den der. For vaksinen finnes jo, selv om den ikke er i et vanlige vaksineprogrammet. Skulle jo tro at den var tilgjengelig for barn som hadde spesiell smitterisiko.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.