Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinner er et underskuddsforetagende

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-13, 10:20   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinner er et underskuddsforetagende

Klart man ikke kan ta seg av barna sine og sine gamle foreldre 100 % av tiden, hvis man har jobb 100 %. Jeg tror ikke det er noen som mener at den tidskabalen kan gå opp. Det finnes likevel de ( ) som mener man yter adekvat og tidvis god (!) omsorg overfor sine nærmeste til tross for at man jobber 100 %. Igjen, det handler om prioriteringer, og hva som er riktig for hver enkelt familie.

For å snakke for meg selv, jeg har gått hjemme med barna til de var hhv. 18 og 15 mnd. gamle. Ulønnet perm de siste månedene. Etter det har både jeg og mannen jobbet fullt. Dette fungerer ypperlig for oss, fordi spesielt en travel mamma i en jobb hun trives i er en happy mamma. Fordi det rett og slett er sånn jeg fungerer. Vi er alle forskjellige. :kumbayah:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.