|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Teppe under spisebordet?Det teppet har jeg sett på også, frksnupp! Det er ikke mye "vått" som blir sølt på gulvet vårt, egentlig. Hiawata liker jo ikke saus, så det er mest tørre grønnsaks- og kjøttbiter som ramler ned. Det hender jo det er pannekaker med blåbær, men han er flink til å lene seg over tallerkenen.
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Teppe under spisebordet?
Jeg tenker at det må være såpass tykt og stolene stå godt innpå slik at det ikke blir stolsnublings i teppet.
|
|
|
#25 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Her i huset er vi foreløpig to voksne (og en baby på vei), men vi søler ganske mye likevel |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Mulig det, ja.
Hm, ja, det kan du ha rett i. Det andre teppet jeg vil ha er også stripete, men i ulike jordfarger. Det passer nok ikke så godt sammen med et sort og hvitstripete teppe, når jeg tenker meg om.
|
|
|
#27 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teppe under spisebordet?Jeg bare lurer ang støvsuging: suger dere opp fersk mat eller lar den tørke? Tenker da på matrester som kommer inn i støvsugeren.
|
|
|
#28 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Teppe under spisebordet?Ris pleier vi å vente med, den blir så mye lettere å ha med å gjøre når den har tørket litt.
|
|
|
#29 |
|
Librocubicularist
|
Fargeendringa er størst dei første to åra, det var i alle fall det mannen i parkettbutikken sa, då vi kjøpte parkett.
|
|
|
|
#30 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Teppe under spisebordet?Skulle noen søle tørker vi opp med en gang, om vi oppdager det, og bruker den lille støvsugeren. Ikke noe trøbbel.
|
![]() |
|
|