|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enkel svart underkjole uten blonder, hvor?Ja, noe sånt er det jeg ser etter. NoaNoa går tilbake etter å ha prøvd den med kjole utenpå, den er myk og deilig å ha på, men ikke glatt nok til å gi den effekten av at kjolen henger finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel svart underkjole uten blonder, hvor?Jeg kjøpte en fra Odd Molly for et par år siden. Den var skrekkelig dyr, selv på salg. Jeg har brukt den mye så da var prisen ikke så ille alikevel. Den er i silke, og klenger seg ikke fast til kroppen som noen av de syntetiske gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enkel svart underkjole uten blonder, hvor?Jeg har en lignende fra NoaNoa, bare lengre, og jeg er på utkikk etter en som ikke har den kanten og markeringen rundt brystet. Syns ofte det kan komme litt i konflikt med bh-en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
This is normal!
|
![]() Sv: Enkel svart underkjole uten blonder, hvor?Denne er det jeg har:
![]() |
![]() |
#26 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel svart underkjole uten blonder, hvor?Jeg har denne i hvitt. Kjempefornøyd. Vet at de hadde den i både sort og hvitt i butikken før i alle fall.
![]() |
#28 |
This is normal!
|
![]() Sv: Enkel svart underkjole uten blonder, hvor?Jeg har den i hudfarget også, og den er veldig behagelig å ha på. Jeg har brukt den under både ull- og bomullskjoler, og den sitter veldig godt.
![]() |
![]() |
|
|