Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi skal ha ny bil - hjelp

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 22:32   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvordan er den størrelsesmessig ift Avensis stasjonsvogn? Vi sikler på en ny Avensis, men jeg synes ikke det ser ut som om 2-åringen kan sitte bakovervendt i den?

Ja dette lurer jeg også på. Nå er det slik at mannen her vil ha Avenis og jeg vil har Corolla Verso. Men vi har ikke prøvekjørt noen av dem enda.
Det blir sikkert en Avensis på oss.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:45   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja dette lurer jeg også på. Nå er det slik at mannen her vil ha Avenis og jeg vil har Corolla Verso. Men vi har ikke prøvekjørt noen av dem enda.
Det blir sikkert en Avensis på oss.

Vi var og siklet på en helt ny Avensis igår. Vi skulle egentlig ikke ha helt ny, men vi må innrømme vi ser mange fordeler ved det også - lang garanti, kan ha den flere år før den har kjørt langt osv. Er Corolla Verso samme prisnivå? Skal dere ha helt ny?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:03   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke peiling på biler, men vet at Mannen har falt pladask for Toyota Avensis. Selv har jeg bare to kriterier: Stasjonsvogn med hengerfeste .

Kanskje vi får lik bil etterhvert da Mandarin .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 07:29   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Versoen er litt dyrere.
Vi regner med å legge ut mellom 250-300,- regner ikke med å få en ny da. Men noen år gammel kanskje.

Tilhengerfeste MÅ vi også ha. Det er så slitsomt å måtte låne mammas sin bil hver gang vi skal en tur med tilhengeren.

Gammel 23-04-07, 11:30   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Mamma og pappa har hatt Avensis og vært kjempefornøyd. Det eneste var at pappa angret på at han ikke kjøpte en med litt større motor.

Gammel 23-04-07, 12:30   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Så var det å finne TID til å kjøpe ny bil.

Gammel 23-04-07, 13:24   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Så var det å finne TID til å kjøpe ny bil.

Jeg gleder meg til dere har funnet to bilder dere vurderer jeg...For å se om dere greier å bestemme dere

Gammel 23-04-07, 14:09   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg gleder meg til dere har funnet to bilder dere vurderer jeg...For å se om dere greier å bestemme dere

Ja du sier noe der. Plutselig så bestemte jeg meg her en dagen at dette bilgreiene skulle mannen få fikse denne gang. Spørs om jeg klarer å holde meg unna. Han er selvsagt mye flinkere til å ta slike beslutninger enn meg.

Gammel 23-04-07, 14:27   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Holder det med et bilde av en bil?
Det er kanskje ikke så dyrt?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:56   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, visste du ikke det? - mye penger å spare på det altså

biler ja....

Sist redigert av Che : 23-04-07 kl 15:56. Årsak: Jeg fortastet meg
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 19:11   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gammel 23-04-07, 21:36   #12
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Peugout 306 stasjonsvogn idag, og i den sitter Junior bakovervendt i sin HTS Besafe stol. Han har god plass, det er verre med den som skal sitte i passasjersetet foran, men det går.

Mannen har bestilt Toyota Avensis og vi får den i midten av mai (10 lange uker med leveringstid). Slik vi har målt og testet så blir det mye mer behagelig for den som sitter i passasjersetet foran i denne bilen kontra min bil Fantastisk flott bil, og mye bil for pengene! Vi valgte en diesel bil med 130? HK, navi, ac ++ sort med sort interiør. Jeg ville ha lyst skinn, men det er jo ikke så praktisk med en toåring.

Lykke til med bilvalget!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.