Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tre bryllup, med og uten mage

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 06:14   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre bryllup, med og uten mage

Nydelig kjole, men utringningen ja.. Du må jo ha amme-BH med innlegg osv. Tror kanskje det kan bli litt vrient når den går så langt ned.

Gammel 30-01-13, 06:45   #2
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne ikke hatt sånt høyt liv noen uker etter fødsel. Da ville alle lurt på om det var en baby til inni der..

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:43   #3
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Godt poeng med utringningen, jeg var mest opptatt av fargen og livet (elsker grønt!). Kom gjerne med forslag!

Gammel 30-01-13, 07:43   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg kunne ikke hatt sånt høyt liv noen uker etter fødsel. Da ville alle lurt på om det var en baby til inni der..

Siden jeg vil gå rundt med en nyfødt på armen håper de jeg fleste skjønner at det ikke er noen flere inni der.

Gammel 30-01-13, 07:47   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Siden jeg vil gå rundt med en nyfødt på armen håper de jeg fleste skjønner at det ikke er noen flere inni der.

Nå er du jo veldig effektiv da. Jeg tror noe sånt ville blitt kjempefint til deg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 07:51   #6
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Nå er du jo veldig effektiv da. Jeg tror noe sånt ville blitt kjempefint til deg.

Ja ikke sant?

Hvis den jeg kjøper ikke funker uten mage har jeg alltids den jeg hadde i bryllupet vi var sammen i ifjor, den tror jeg kan funke å amme i.

Gammel 30-01-13, 07:52   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Hvis jeg får til å amme vel å merke.

Gammel 30-01-13, 09:14   #8
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ja ikke sant?

Hvis den jeg kjøper ikke funker uten mage har jeg alltids den jeg hadde i bryllupet vi var sammen i ifjor, den tror jeg kan funke å amme i.

Den var veldig fin!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.