Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Lønner det seg å kjøpe kalsiumcitrat på nett?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 21:59   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lønner det seg å kjøpe kalsiumcitrat på nett?

Pga. av jeg er vektoperert, må jeg ta kalsiumcitrat som tilskudd daglig. Jeg har fått beskjed om å øke dosen til fire tabletter om dagen, og siden boksene er ganske dyre, lurte jeg på om det går an å kjøpe dem billigere på nett? På helsekosten koster de ca. 200 kroner.

Noen som vet?

Jeg tar disse:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:17   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe kalsiumcitrat på nett?

googlet og kom opp på butikk i USA (vitaminshoppe.com) der koster 120 kapsler 53 kroner - men spørsmålet er vel da hvordan det er med porto. De sender til Norge, men jeg finner ikke pris

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:18   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe kalsiumcitrat på nett?

Det ser ut som om de er ganske mye rimeligere på iherb, men de har de ikke nå. De har andre merker. http://www.iherb.com/search?kw=calci...&x=14&y=7#none

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 00:12   #4
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe kalsiumcitrat på nett?

Jeg tar Calsigran Forte daglig og de får jeg på hvit resept. Når man når "taket" (ca kr 1700?)på hvor mye man har betalt for disse (og evt. andre medisiner som dekkes, det er langt fra alle), så får man dekket 90% av utgifter på det overskytende. I fjor så fikk jeg dekket Imigran (ikke på blå resept fordi jeg hadde det under utprøving), Calsigran Forte og Ursofalk. Det kostet flere tusen, men etter å ha søkt om å få det dekket ble det straks en helt annen sum.

Les mer på Helfo sine sider.

Jeg tar disse: http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pharma-547194 1000mg daglig i en tablett, som er det samme som 4 av de kapslene du viser til. En boks koster 186,20 og varer i 60 dager. Ikke ille synes jeg. Den du viser fram er hvertfall dobbelt så dyr ser jeg.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08

Sist redigert av Mirasol : 30-01-13 kl 00:17. Årsak: Presisering av type
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no