Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Champagne til konfirmanten; hva med småsøsknene?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen?
Alle, såklart! 104 19,66%
Alle som er konfirmert 89 16,82%
Alle som er over 18 287 54,25%
Alle som er 13 eller eldre får smake 20 3,78%
Det kommer an på 7 1,32%
Bare foreldrene til konfirmanten 19 3,59%
Brokkoli 3 0,57%
Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 14:54   #781
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Forelsket i naboen min

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Selvsagt. Jeg forsøker jo ikke å plage folk, heller.

Jeg er aldri veldig diskret når jeg liker noen.

Er du forelska i noen??

Gammel 29-01-13, 15:05   #782
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er visst synsk. Hva gjør jeg nå?

Jeg vet at de ligger i kurven på hyllen i gangen.

Kanskje jeg er synsk selv?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 15:09   #783
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg vet at de ligger i kurven på hyllen i gangen.

Hvem? Og du må da ha en ufattelig stor kurv? Kan den brukes som gjesteseng?

Gammel 29-01-13, 15:12   #784
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Det kom helt overraskende på meg at jeg er synsk!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 15:35   #785
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Hvem? Og du må da ha en ufattelig stor kurv? Kan den brukes som gjesteseng?

jeg svarte på pollen om nøklene vel. Er det gjort om til elefanter nå?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 16:00   #786
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

jeg svarte på pollen om nøklene vel. Er det gjort om til elefanter nå?

Ah, da så! Jeg antok at du svarte litt vagt på den nye overskriften, og at du med hjelp av ditt indre øye visste hvor noen befant seg. Ungene, svigers, kattungene som nettopp har kloret opp gardinene, foreldrene med traktor som ikke vil brøyte, det kan være så mange som gjemmer seg på en hylle i gangen.

Gammel 29-01-13, 16:06   #787
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har åpenbart svart at partneren gjerne må vite kor eg har lagt nøklane mine.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 16:11   #788
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns du skal starte en sms tjeneste. Millionær i en fei!

Gammel 29-01-13, 16:18   #789
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er aldri veldig diskret når jeg liker noen.

JEG LIKER KIRSEBÆR! :ikke diskret:

Gammel 29-01-13, 16:38   #790
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

JEG LIKER KIRSEBÆR! :ikke diskret:

Så søte dere er!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 17:39   #791
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå som det er så enormt mange synske her. Jeg kan ikke finne en gammel VHS med filmer fra da vi var små. Kan noen fortelle meg hvor den er?

Gammel 29-01-13, 17:47   #792
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Bøtt åffkårs! Den ligger på loftet, i en pose som ligger i nærheten av der julepynten oppbevares. Jeg tror det har noe med bokstaven M å gjøre. Mopp? Minestronesuppe? Mugg? Og så får jeg opp et årstall... 19... 9... 7... 1983. Var det sist VHS'en ble sett?

Gammel 29-01-13, 17:51   #793
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har nok sett den siden den gang. Men stedet du sier den ligger er der jeg trodde den lå. Har lett etter den akkurat der før, men fant den ikke da. Mulig jeg må lete igjen? Og finner jeg den der, skal du få all æren, Nyx.

Gammel 29-01-13, 17:57   #794
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har nok sett den siden den gang. Men stedet du sier den ligger er der jeg trodde den lå. Har lett etter den akkurat der før, men fant den ikke da. Mulig jeg må lete igjen? Og finner jeg den der, skal du få all æren, Nyx.

Ja, det skulle jo bare mangle.

Gammel 29-01-13, 20:38   #795
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kino

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Si at du tuller. Du tuller, sant?

Jammen, det er leeenge å sitte i ro ein heil film altså. Men, ungane må jo få gå på kino i ny og ne.. Må innrømme at eg ikkje heilt forstår problemet, så opplys meg gjerne! Seriøst altså!

Gammel 29-01-13, 20:52   #796
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Jammen, det er leeenge å sitte i ro ein heil film altså. Men, ungane må jo få gå på kino i ny og ne.. Må innrømme at eg ikkje heilt forstår problemet, så opplys meg gjerne! Seriøst altså!

Det er veldig forstyrrende og irriterende med mobilskjermer i en kinosal. Lyset fra dem virker distraherende. Og andre ser det, selv om du tror du skjuler det godt. Lenge å sitte i ro en hel barnefilm? Ærlig talt. Skru av mobilen og lat som du ikke har den. Greit nok at du ikke koser deg på kino, men hvorfor ødelegge opplevelsen for andre?

Gammel 29-01-13, 20:55   #797
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er veldig forstyrrende og irriterende med mobilskjermer i en kinosal. Lyset fra dem virker distraherende. Og andre ser det, selv om du tror du skjuler det godt. Lenge å sitte i ro en hel barnefilm? Ærlig talt. Skru av mobilen og lat som du ikke har den. Greit nok at du ikke koser deg på kino, men hvorfor ødelegge opplevelsen for andre?

Enig. Det er uhyre forstyrrende å ha det lyset i sidesynet eller foran seg i salen, jeg skjønner ikke hvorfor man må ødelegge for andre på den måten. Klarer man ikke sitte i ro under en barnefilm uten å fikle med mobilen, bør man enten vente til dvden kommer eller få noen andre til å gå med barna.

Gammel 29-01-13, 21:05   #798
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjære vene, jeg gått fem på med denne tråden minst ti ganger!

Gammel 29-01-13, 21:09   #799
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Kjedeliiig! (Snurter over å ha blitt lurt inn i tråden for n'te gang uten å ha funnet noe givende siden for mange dager siden. )

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 21:13   #800
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kjedeliiig! (Snurter over å ha blitt lurt inn i tråden for n'te gang uten å ha funnet noe givende siden for mange dager siden. )

Antyder du at vi er kjedelige?

Emneord
emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.