|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise sammen med andre familier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierBli enige om forventnigner for turen på forhånd. Og hvertfall om dere skal dele hus. Litt greit å være enige om at ikke bare én person blir stående med matlaging, rydding og husarbeid.
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierØnske om å gjøre ting sammen/hver for seg tror jeg ofte kan føre til litt gruff. Og hvis det ene paret har veldig slakke ferieregler for ungene, mens de andre kjører full militærregime, så blir det lett litt furting.
![]() |
#24 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du prikke meg pris på denne herligheten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg kan si det helt åpent.
![]() |
#27 |
Nå også i farger
Ah, takk! Og dere er 16 totalt? For oss som er seks personer bare oss, så vil det jo koste en del ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierOm dere seks skal ha huset i 3 uker en sommer, så blir det nok ganske dyrt ja, vil jeg tro. Nå vil jeg tro at huset er booket ut neste sommer (2014), men det er jo fullt mulig å sende dem en mail å høre.
![]() |
#30 |
intro
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierVi skal til Syden med to andre familier. Til Syden!
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierDet kan gå aldeles strålende, og det kan gå rett på trynet.
![]() |
#32 |
Nå også i farger
Som du ser skrev jeg "vi er seks personer bare oss", det betyr at vi må betale for seks personer uansett hvor mange vi reiser med, ikke at vi skal ha huset alene. Det hadde ikke vært nødvendig nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierInntil en uke sammen med andre barnefamilier går veldig fint. Det kommer litt an på hvem man reiser med. Avklaring av leggetider, godteriflyt, matplaner og økonomi er lurt å ha gjort i forkant. Samt en felles forståelse om at man godt kan være litt sammen, men at ikke alle trenger å være med på alt, hele tiden.
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
Ikke med oss håper jeg?
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierVi har reist med flere vennepar. Det har fungert fint - gitt at man har samme tanker om matdeling/middager, bruk av tid, fordling av hva man gjør sammen og ikke osv.
![]() |
#37 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierDet skar seg helt og fullstendig en gang vi var på ferie og jeg delte leilighet med broren min. Ungene våre er forholdsvis jevngamle, men vi praktiserer ganske så forskjellig barneoppdragelse. Og ungene våre var mye, mye mindre så det var mer styr med dem.
![]() |
![]() |
#38 |
Epikur
|
Nei, inte alls!
![]() |
#39 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierVar det den ferien du rømte hit en dag, Harriet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise sammen med andre familierVi har reist på ferie sammen med venner og/eller familie mange ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|