Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har vært på Sunwing Waterworld Makadi Beach, Egypt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-13, 21:54   #19
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Noen som har vært på Sunwing Waterworld Makadi Beach, Egypt?

Vi har vært i Hurghada 4 ganger og har ikke noe problemer med å reise tilbake. Vi har spiser alltid middag andre steder enn på hotellet som regel. Har ikke tatt sånn turistvaksine, men kun de andre for hepatitt osv. Vi har aldri blitt syke der nede.

Ang urolighetene så hadde jeg ikke hatt noe problem med å reise dit nå for det. Så lenge man holder seg i turistområdene er jeg ikke bekymret. Hadde nok kanskje vært litt mer bekymret om jeg var på Sinai og hadde planer om ørkenturer osv.

Ang småbarn, ville jeg kanskje ventet til den verste spise på alt perioden er over.

Juni kan bli ganske mye hetere enn det som står på sånne gjennomsnittstemperaturer. Vi var det i måned skiftet august-september i fjor og da står det at temperaturen i luften er 36-33 grader. Vi hadde 55 grader i sola og ca 40 grader i skyggen. Ungene våre hadde i alle fall syntes det hadde vært sykt varmt om de hadde vært med da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.