|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?
Ja, da legger du nok for mye i smileybruken synes jeg. Jeg ville tatt det som en invitasjon, punktum.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hva betyr det smilefjeset da?
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
Hehe, jeg ville ikke brukt den smileyen selv, nettopp fordi den er forvirrende. Men overfor andre legger jeg gjerne godviljen til og antar at vedkommende er hyggelig ja, og at det bare er ment som et slags skjevt smil. Eller no sånt.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?Jeg kan knapt komme på noen tilfeller der
Jeg stemmer for at det rett og slett betyr at personen er irriterende og/eller ikke særlig flink til å uttrykke seg.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?Jeg bruker smilefjes. Også jobbmail. I jobbmail som regel i forbindelse med navnet mitt og hvor det er naturlig å bare skrive under med fornavn.
![]() |
|
|