|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg synes også at Agnes Kittelsen er utrolig vakker. Jeg gidder virkelig ikke å ergre meg over at dialektene ikke er helt perfekte - Agnes sliter jo bittelitt med Oslo-målet sitt, hun også. Men jeg blir satt ut av replikkene og synes at hele historien er merkelig på en litt ikkekul måte.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg har litt lyst tilå se serien nå, etter å ha lest Brita Møystad Engseths hysteriske kommentarer på Facebook.
![]() |
![]() |
#103 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?
Jeg syntes det var uklart hva du mente, jeg tenkte på det der med å smile til ørene. Men da er vi altså likevel enige. Og så synes jeg ikke at hun smiler helt til ørene, hvilket ser litt rart ut i mine øyne, men at hun har et veldig bredt smil som noen ganger kan bli nesten i meste laget. Men bare nesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Det jeg sliter mest med når det gjelder Barnum og Vivian, er at de er framstilt som altfor kjærlige. Hvor i alle dager har de hentet det fra, liksom?! Men ja, det håret til NCB.
![]() |
#105 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg skal inrømme at jeg også sliter litt med det hårete håret til Barnum, ja.
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg også, litt. Jeg dør av latter av BME sine kommentarer. Men kommer nok ikke til å se Halvbroren allikevel altså. Jeg fikk så usannsynlig nok av L. S. Christensen på nittitallet at jeg orker ikke nærme meg noe som helst fra den kanten igjen (eller: Kanskje når jeg blir gammel?
![]() |
#107 |
By the Sea
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg er helt bergtatt og elsker serien. Mannen er like imponert.
![]() |
#108 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg har ikke lest boka, men ser serien sammen med elleveåringen. Den er ikke så verst, men den har virkelig endel teatralsk dialog, og i tillegg det tradisjonelle norsk film-problemet med lav lyd på det man gjerne skulle fått med seg. Jeg elsker den ikke i det hele tatt, men vi følger med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Men jeg må si at Agnes K spiller veldig bra, med kroppsspråk og mimikk og slik. Angret litt at jeg var negativ med teatralsk prating. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror mumlingen kommer av at de gjør sitt beste for å ikke få bevegelser i ansiktet..... Snakke uten at det ser ut som de snakker liksom. Spesielt lille-Barnum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg ser ikke.
![]() |
#112 |
intro
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Nå er det digre avisoppslag om "seerstorm" på grunn av mumling i Halvbroren.
![]() |
![]() |
#113 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Takk, jeg visste han var prikk lik noen jeg bare ikke kunne komme på. Takk igjen! (Jeg henger meg veldig ofte opp i ansikter jeg vet ligner på noen uten å komme på det - utrolig irriterende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
koko
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg elsker serien og har til nå bare gått glipp av en replikk pga dårlig lyd. Jeg har sikkert bare supermannører og en aldri så liten dose velvilje.
![]() |
#116 |
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Hahaha, morsomt!! Men jeg tror likevel jeg foretrekker frank kjosås! (
![]() |
#117 |
frakoblet
|
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Jeg liker serien, men det er ikke Agnes Kittelsens fortjeneste. Pinlig teatralsk og merkelig dialekt. For ikke å snakke om Jon Øigardens.
![]() |
#118 |
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Men du slipper vel Jon Øygarden så mye mer nå?
![]() |
#120 |
![]() Sv: Skal du se Halvbroren?Hahaha. Gøyyyy!!!
![]() |
|
|