|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen? | |||
Alle, såklart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
104 | 19,66% |
Alle som er konfirmert |
89 | 16,82% |
Alle som er over 18 |
287 | 54,25% |
Alle som er 13 eller eldre får smake |
20 | 3,78% |
Det kommer an på |
7 | 1,32% |
Bare foreldrene til konfirmanten |
19 | 3,59% |
Brokkoli |
3 | 0,57% |
Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#601 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Må jeg invitere svigermor i bryllupet vårt?Hjelpes for en tråd...
![]() |
#603 |
Borte
|
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?I følge Siri Hustvedt og Helene Uri så er det det.
![]() |
#605 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Kommer vel an på størrelsen på rommet, ved god ventilasjon og ingen farlige avgasser kan det til nød gå greit. Lydløse smygere er ganske ille for da får man ingen mulighet til å evakuere lokalet.
![]() |
#607 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?
Du MÅ du MÅ du MÅ!
![]() |
#608 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Teos undersøkelse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
<*(((<
|
Du får sikkert bedre svar her inne på Foreldreportalen.
![]() |
#610 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Ja, det vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Borte
|
Nei, det tror jeg ikke. Da prøver jeg heller Kvinneguiden.
![]() |
#612 |
This is normal!
|
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Jeg har hatt en prompende professor på kontoret mitt. Er det interessant i denne sammenhengen?
![]() |
![]() |
#613 |
Panzerekstremfeminist
|
Selvsagt er det det!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Jeg hadde en foreleser som ikke slet med ufrivillig luftavgang, eller, det vet vi egentlig ikke, for enhver odør ble overdøvet (?) av stram urinlukt, etter ufrivillig eller heter det ukontrollert vannavgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Fortsatt noen som bruker spanskrør i barneskolen?Nei, men i videregående! :har av ukjent årsak et papprør med spanskrør liggende i hylla bak arbeidsplassen min:
![]() |
![]() |
#616 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortsatt noen som bruker spanskrør i barneskolen?Nei, men jeg bruker det hver dag på kollegaene mine i barnehagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fortsatt noen som bruker spanskrør i barneskolen?Er ikke det ganske vanlig? Hvordan skal lærerne ellers få avspasert?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
kamerat
|
![]() Sv: Sjefen nekter oss dopauserVi har eget bad, faktisk. Romslige kontorsuiter har vi.
![]() |
Emneord |
emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp |
|
|