Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 17:10   #381
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Kjøpte meg denne på salg i dag. -70 %.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-01-13, 11:00   #382
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Den genseren var nydelig, Filifjonka! Synd jeg har en som ligner litt for mye. Har tendens til å kjøpe nesten like klær.

Kanskje jeg må ønske meg den i brun.

Gammel 19-01-13, 12:17   #383
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nye vintersko fra Merrell

Og kjole fra Indiska

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 19-01-13, 13:14   #384
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jerseykjole fra Indiska.

Me love!

Gammel 19-01-13, 13:33   #385
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

http://www.brandos.no/lola-ramona/si...2-black/a42559

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 19-01-13, 16:18   #386
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant meg en Kristine Vikse jakke på halv pris

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 123003-forget-me-not-black.jpg (145,0 KB, 20 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 19-01-13, 17:42   #387
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika, hvor fant du den jakken?

Gammel 19-01-13, 17:44   #388
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Joika, hvor fant du den jakken?

Kjøpte den på Glas Magasinet i Oslo. Vet ikke hva butikken heter, men den ligger rett til venstre når man kommer opp rulletrappen i andre etg. De hadde kun denne igjen.... Den er fra Container, så tipper det går greit å finne den på nett også.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-01-13, 18:12   #389
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg disse fra Fly London - mitt første Ebay-kjøp. Spent på om de passer, så følg med på Markedsplassen.

Gammel 19-01-13, 19:17   #390
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har bestilt meg disse fra Fly London - mitt første Ebay-kjøp. Spent på om de passer, så følg med på Markedsplassen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 12:39   #391
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne til vår og sommer. Nå har jeg snart Levis Demi Curve i alle farger og fasonger. Det er virkelig fantastiske bukser, og selv de jeg har brukt veldig, veldig mye har holdt seg godt i vask. Anbefales!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 12:50   #392
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Denne til vår og sommer. Nå har jeg snart Levis Demi Curve i alle farger og fasonger. Det er virkelig fantastiske bukser, og selv de jeg har brukt veldig, veldig mye har holdt seg godt i vask. Anbefales!

De er helt geniale
Og de var nettopp på rabatt hos Ellos. Iallefall fikk man brukt rabatten, og det ble 300 kr reduksjon

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 12:52   #393
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

De er helt geniale
Og de var nettopp på rabatt hos Ellos. Iallefall fikk man brukt rabatten, og det ble 300 kr reduksjon

Jeg bestilte disse (til full pris) og Nike-sko til Vesla og fikk 500 i rabatt. Sjennialt. Og i går kom nye rabattkort sammen med buksa. Hvem lurer hvem av meg og Ellos tro?

Gammel 22-01-13, 12:54   #394
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellos, ja. Just when you think you are out they pull you back in.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 13:04   #395
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg bestilte disse (til full pris) og Nike-sko til Vesla og fikk 500 i rabatt. Sjennialt. Og i går kom nye rabattkort sammen med buksa. Hvem lurer hvem av meg og Ellos tro?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 13:08   #396
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Den buksa: passer den til sånne som har mye rompe og lår? Bukser er et evig problem.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 13:11   #397
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Den buksa: passer den til sånne som har mye rompe og lår? Bukser er et evig problem.

Jeg har mye rompe og lår, og det er nettopp det som er så fint med den buksa - den passer så godt. Trenger ikke belte eller noenting.

Gammel 22-01-13, 13:16   #398
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har mye rompe og lår, og det er nettopp det som er så fint med den buksa - den passer så godt. Trenger ikke belte eller noenting.

Jeg er også rund type som bruker å få innsyn i buksene eller må snurpe mye. Jeg kjøper Levis Bold Curve. Selgeren på Levis Store syntes ikke jeg var så rund, men Demi Curve gir meg glippe på ca en knyttneve i linningen. Jeg anbefaler å prøve de i butikk.

Gammel 22-01-13, 13:18   #399
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Jeg anbefaler å prøve de i butikk.

Ja, det er sikkert lurt. Jeg kjøpte mine første brukt av Nessie her inne. Det var jo flaks at de satt som et skudd. Med så dyre bukser er det lurt å være sikker på modell og størrelse.

Gammel 22-01-13, 13:21   #400
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ja, det er sikkert lurt. Jeg kjøpte mine første brukt av Nessie her inne. Det var jo flaks at de satt som et skudd. Med så dyre bukser er det lurt å være sikker på modell og størrelse.

Og så varierer de også litt ut i fra vask. De lyse er ikke så tette som de mørke, og derfor blir de større i størrelsen synes jeg.
Match har også disse buksene. «Modern» buksa er høyere i livet enn «Classic» da.
En annen bukse som funker bra for oss med litt ekstra lår og rompe er Lee Marion synes jeg.

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.