Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Franske biler

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-13, 21:40   #35
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Franske biler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Han frankofile samboeren leser ikke bruktbilstatistikker, hva?

Erru gæærn. Her kjører man gammelfransk, er medlem i alle franske klubber som fins i allefall citroen....og stortrives. Og leser alt som fins om franske biler, og diskuterer på alle slags forum. Og med meg som ikke er så veldig interresert, en god til å lytte.
Feilfrie er ikke franske biler, men ikke andre biler heller dessverre. Franske biler har blitt hengende ved et dårlig rykte, men jeg tror faktisk du finner feil hos de aller fleste fabrikanter. Jeg har aldri eid fransk bil, men brukt min del av lønna på ulike verksted med både det ene og det andre bilmerket, fra mitsubishi, toyota, Volvo, Bmw, Audi m.fl.

I dag kjører Jeg meg og matpakka mi i en Polo :-) Som slettes ikke er feilfri.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.