Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 21:28   #421
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Det var vel ikke japaner? Eller?

Nei, han er en Bolonka.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:31   #422
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nei, han er en Bolonka.

Husker ikke alt.
Aldri hørt om rasen faktisk, hvor store blir de når de er fullvoksne?

Edit:
Googla
De har jeg jo sett før
De er jo ikke store krabatene Veldig søte

Gammel 09-01-13, 22:15   #423
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meneh.. Hva er den brune gørra de spiser?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 22:33   #424
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Meneh.. Hva er den brune gørra de spiser?

Mother and starter våtforet til Royal Canin.

Gammel 10-01-13, 07:08   #425
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det le litt rar smiley.

Bolonka (eller Ruskaya Tsvetnaya Bolonka blir opp til drøye 5 kg. De ligger ifte rundt 4 kg, men min Boris var minst i kullet og hadde en liten far så han veier bare 2,5 kg. Men det skjønner han ikke selv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 08:04   #426
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Det le litt rar smiley.

Bolonka (eller Ruskaya Tsvetnaya Bolonka blir opp til drøye 5 kg. De ligger ifte rundt 4 kg, men min Boris var minst i kullet og hadde en liten far så han veier bare 2,5 kg. Men det skjønner han ikke selv.

Åh, de var nyyydelige.
Så ut til å være passende str for oss.

Gammel 10-01-13, 13:49   #427
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Det le litt rar smiley.

Nei jo mindre de er, jo mindre skjønner de av hvor små de faktisk er.

Kommer ikke til og glemme Kiara en gang, som liten tass på 6-7mnd tror jeg. Var dritkul når hun kom inn i utstillingshallen og var egentlig kongen sjøl trodde hu. Helt til det kom en grand danois og titta på hu. Da var hu ikke så kul lengre.

Gammel 10-01-13, 13:51   #428
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Har vel sett denne?

https://www.facebook.com/photo.php?v=341089419264801

Jeg ler så jævli av den der at den blir bare aldri gammel.
Får litt vondt av han å, men himmel og hav så festlig.
Lo så jeg grein første gangen.

Gammel 10-01-13, 14:43   #429
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Overdådige stamtavlenavn er noe av det festligste som finnes.

Hvor mye koster en slik liten isbjørn, sa du?

Sånne pusete stamtavlenavn er lissom meg det.
Så sånn er det bare.

13.

Gammel 10-01-13, 15:18   #430
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må ha en minibamse fra Sneglo, Sonja. En av kullsøsknene til vår hund bor sammen med en Leonberger. De er veldig søte. En KJEMPESTOR og en liten.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 15:25   #431
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Vi vurderer å skaffe en hund til, en som er "litt" mindre enn Rottweilerfrøkna. Men vi har ikke helt bestemt oss får når og hvilken rase, så jeg undersøker aktuelle alternativer. Onkel og tante har en Japansk spisshundtispe som har et herlig gemytt, så det er en av så langt fire aktuelle raser.

Skjønner
Det er jo en utrolig kjekk rase
Jeg er jo grådig fornøyd med rasen.
Naturlig nok siden jeg har 3 voksne

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Du må ha en minibamse fra Sneglo, Sonja. En av kullsøsknene til vår hund bor sammen med en Leonberger. De er veldig søte. En KJEMPESTOR og en liten.

Ikkesant

Gammel 12-01-13, 16:56   #432
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Veide valpene sånn kjapt isted for å sjekke ståa.

Den brune mistern, som blir hos oss til vi enten finner ut at vi vil selge han, eller vi finner ett forhjem til han. Veier nå 720gram var det vel

5 av de andre ligger på +- 650gram.

Også har man den minste svarte, hannhund, han ligger på 598gram.

Tenke seg til at de snart er 4uker

Gammel 15-01-13, 16:48   #433
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Klar for 4uker?

Hannhund 1. Navnløs enn så lenge, hehe. Det er de alle egentlig stakkars. Hehe.

Hannhund 2

Så den det kanskje knytter seg mest spenning til for oss. Siden vi vurderer og beholde han.

Og nei min datter kveler han ikke selv om det kanskje ser litt sånn ut, hehe.

Alle gutta.
Han brune er da den helt til høyre.

Så tispene i neste

Gammel 15-01-13, 16:49   #434
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Tispe 1

Tispe 2

Tispe 3

Tispe 4

Gammel 15-01-13, 16:51   #435
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Alle tre guttene er bestilt.

1 skal til Florø
1 skal til Bodø
Og sistemann blir her til vi eventuelt finner ett forhjem.

Tispene
1 skal til Ålesund
1 skal muligens til Oslo

De to andre er ikke bestilt.

Så da har jeg opplevd det å.
Og sitte igjen med tisper altså.
Det er ikke ofte man gjør.

Gammel 15-01-13, 16:55   #436
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh! Nå er de jo rett vakre!

Gammel 15-01-13, 16:58   #437
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Så nydelige de er nå! Som små bamser!

Niesa til en kollega skal få seg en av denne rasen. Tenkte på deg og valpene dine da hun fortalte det. Hadde du skrevet Hareid og ikke Ålesund kunne det vært en av dine valper.

Gammel 15-01-13, 17:02   #438
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Så nydelige de er nå! Som små bamser!

Niesa til en kollega skal få seg en av denne rasen. Tenkte på deg og valpene dine da hun fortalte det. Hadde du skrevet Hareid og ikke Ålesund kunne det vært en av dine valper.

DER traff du blink
Jeg tenkte Ålesund var lettere istedenfor Hareid.
Derfor jeg skrev Ålesund.

Gammel 15-01-13, 17:11   #439
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

DER traff du blink
Jeg tenkte Ålesund var lettere istedenfor Hareid.
Derfor jeg skrev Ålesund.

Det var jammen godt gjort!

Så artig! Jeg har møtt hun som skal få valpen flere ganger, kjekk jente!
Hvilken av valpene er det?
Da kollegaen min fortalte at niesa skulle få Japansk Spisshund viste jeg henne bildene du har lagt ut her.

Gammel 15-01-13, 17:14   #440
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Det var jammen godt gjort!

Så artig! Jeg har møtt hun som skal få valpen flere ganger, kjekk jente!
Hvilken av valpene er det?
Da kollegaen min fortalte at niesa skulle få Japansk Spisshund viste jeg henne bildene du har lagt ut her.

Det er en av tispene, vet ikke helt hvilken enda.
Tipper lilla eller orange.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.