Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bør vi bo i Roma?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-13, 14:38   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bør vi bo i Roma?

Jeg ville valgt områdene Spagna, Spansketrappen nær Borgheseparken eller bydel Trevi nær fontenen. Det er sentralt med historiske Roma i gangavstand, det er stille nær Borgheseparken. Trevi har gode lokale romerske restauranter uten lureri. Og Pantheon er sikkert et godt valg, da bor dere i historiske Roma og nær broen Ponte Garibaldi og Trastevre. Enig i at Termini området er trist, men det kan være greit i retning Borgheseparken. Det er et ambasadestrøk, men ikke så sentralt, kanskje 15 min å gå til Spansketrappen.

Om du mener februar i år, kan det hende at dere er litt sent ute med reservasjon. Jeg har ingen konkret å anbefale i de områdene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.