Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vaniljekesam

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 22:40   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er kjempeforskjell på lett og mager da, så det blir noe helt annet enn lettbrus. Vi har Kesam mager og bruker det hele tiden. 2-åringen elsker det og lærte å si "Kesam" før han sa noe særlig annet.

- som en lettvariant av lettmargarin, da. Jeg må innrømme at jeg egentlig skyr lettprodukter, så jeg passer ikke så godt inn her, i grunnen. Det beste er jo vaniljekrem på fruktsalaten, men jeg prøver krampaktig og kvarthjertet å være litt sunn. (Rømme liker jeg egentlig ikke - se der, jeg er mer barnslig enn en 2-åring. )

Jordbær, eh - røde bær, i alle fall.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.