Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Jeg lar meg irritere …

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 23:22   #9
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg lar meg irritere …

Det å irritere seg over andres trykkvalg på navn har jeg gitt opp. Det er heller ikke "lov" å rette på andres måte å snakke på, selv om det bør kunne påpekes at det heter legitimasjon og psykiater.

Sjylling og sjøttkake legger jeg også merke til, og håper tinkeliten holder seg unna dem. Ikke så sjarmerende å gå med sjede rundt halsen for eksempel.

Per dags dato vokser han opp/går i barnehage på et sted med en dialekt verken jeg eller 'papsen' snakker.

...men når begynte dette å handle om dialekter?

Jeg irriterer meg mest over de som går med børser for å samle inn penger. Liker ikke å bli truet på livet.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.