Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 12:55   #341
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 12:58   #342
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den i blå/hvit og i svart, liker de også veldig godt. Til tross for at jeg har for lang rygg.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 12:59   #343
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også lang rygg, men synes det går fint med denne.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 12:59   #344
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

50% nå på Neomania.no. Hadde fler varer i handlekurven men det var tomt når jeg kom til "kassen" så der forsvant det fort. Gratis frakt der forresten. Har Hunkydory,Line,Cath.Hammel mm.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 14:48   #345
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 14:51   #346
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Fine!
Hvor har du kjøpt dem? Evt hvilke merke er det?

Sandwich, faktisk, kjøpt i lokal butikk!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 15:31   #347
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

url til produkt?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 15:40   #348
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått tak i mine elskede Dr Martens boot i svart (har de i brunt) i dag, med nesten 1000 kr rabatt. Jeg får bare innse at jeg ikke blir noen høyhæltjåle ift sko og støvletter.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 15:46   #349
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har fått tak i mine elskede Dr Martens boot i svart (har de i brunt) i dag, med nesten 1000 kr rabatt. Jeg får bare innse at jeg ikke blir noen høyhæltjåle ift sko og støvletter.

Hvor da? Hadde de i brunt?
BM: "Bor i disse"

Gammel 10-01-13, 15:47   #350
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Hvor da? Hadde de i brunt?
BM: "Bor i disse"

Jeg bor jo i mine brune.
Men nei, så ikke i brunt. Var på Falkanger på Trondheim Torg.
Dette var str 40 da, men går ok men vanlige strømper/strømpebukser. I dag hadde jeg Ulvansgsokker, og da presser de litt.
De er jo så fantastisk gode.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 15:47   #351
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Amazon har kanskje billige i brunt? Har du googlet?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 15:47   #352
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

url til produkt?

Brandos http://www.brandos.no/chie-mihara/pe...e-leche/a59190

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 15:49   #353
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Amazon har kanskje billige i brunt? Har du googlet?

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-lis...&condition=all

Blir vel under 1000-lappen iallefall.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 18:55   #354
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg tenkte bare hvis de var på supersalg altså, holder med de svarte

Gammel 10-01-13, 18:58   #355
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å herrefred, Teflona, de var fine!!

Gammel 10-01-13, 19:07   #356
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Teflona: Da har jeg bestilt. De matcher nemlig en veske jeg har strålende, vil jeg tro. Så verdt et forsøk. Må nesten testes ut live. Veldig greit hos Brandos da.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 23:04   #357
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utrolig flotte Tefona. Jeg må sørge litt over at de ikke hadde fler i min størrelse.

Jeg fikk dog disse i premie av meg selv på mandag, og smiler fortsatt. Jeg burde få premier oftere, rett og slett.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (242,9 KB, 42 visninger)
Gammel 10-01-13, 23:23   #358
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

For denne kjolen er jeg ganske sikker på at det er tilfellet, i alle fall. Jeg bestilte 8, men burde faktisk hatt 6. I gamle dager (på 90-tallet og sånt) var jo 8 alltid norsk 34, men 8 her var ikke noe mindre enn 36 - snarere en 36-38, vil jeg si.

Jepp, jeg har også gått ned en str til UK 6 i denne modellen, den er stor i størrelsen. Jeg skal bestille den samme bare i camofarge med blå blomster.

Gammel 10-01-13, 23:28   #359
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Boden kjole kjøpt på salg, jeg elsker jersey kjolene!!

Gammel 11-01-13, 23:43   #360
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Disse er på vei til meg i posten.

link?

m^2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.