|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spennende og billig ferie?Er det greit å legge ut på en sånn tur uten å bestille bosted først? Eller fører det til at vi må sove i bilen eller betale det hvite ut av øyet? Vi bestilte jo aldri på forhånd da jeg var liten, men jeg har aldri vært på bilferie som voksen før.
|
|
|
#22 |
|
This is normal!
|
Sv: Spennende og billig ferie?
Ta med dere slottene også, så kan dere holde det gående fram til sommeren 2014.
|
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Hvis dere har sterk preferanse for å bo i leiligheter, tror jeg det er lurt å forhåndsbestille. Hvis ikke tror jeg det går helt fint å ordne det underveis. Prisen blir mer uforutsigbar, da.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Jatakk, jeg har fått en liten dose av dem også.
Ja, de store byene er det nok lurt å bestille på forhånd.
Ja, de store byene og der vi har tenkt til å være noen netter er det sikkert lurt å bestille på forhånd.
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Spennende og billig ferie?Jeg tror dette er alle første gang jeg har blitt fristet til å dra til en folkemusikkfestival! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spennende og billig ferie?Jeg har fortalt da vi stoppet i en bitteliten flat by som het Titz, og hvor alle på kirkegården het Goebbels?
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Spennende og billig ferie?Ah, sånt opplever man bare på roadtrips. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Spennende og billig ferie?Jeg har sterke minner om da eksosanlegget vårt røyk midtveis gjennom Tyskland og vi måtte kjøre hele veien hjem til Norge med en Mercedes fra 1965 som lød som et helikopter. Da blir man lagt merke til, kan jeg avsløre.
|
|
|
#30 |
|
|
Det blir man når en familie bestående av fire barn og to foreldre dytter en bil gjennom et lyskryss midt i Hamburg midt på natten også. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spennende og billig ferie?Bilen vår kokte på autobahn, og pappa måtte haike til nærmeste bensinstasjon, selv om det ikke var lov. Vi hadde en lillarosa mazda fra sekstitallet med en beige skjerm.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spennende og billig ferie?Vi kjørte ned til Italia et par ganger i min ungdom. Og for å spare penger på overnatting på vei ned sov vi i bilen på Autobahn. |
|
|
|
![]() |
|
|