|
|
#801 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag prøvde vi en av rettene i Rema 1000's Middag under hundrelappen kampanje; Chicken fried rice. Den var faktisk veldig enkel og god og kan anbefales! (Vi tilsatte litt mer kylling enn oppgitt, syntes det var litt lite). |
|
|
|
|
#802 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
Oppskrift?
|
|
#804 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag er jeg alene så middagen ble... :kremt: Sørlandsbolle og potetgull...
|
|
#805 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådKjøttkaker var planen, men så er jeg tom for muskatnøtt.
|
|
#809 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHer tror jeg det blir pølse med lompe/brød idag.
|
|
#811 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
Du finner den her: |
|
|
|
|
#812 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVar også på Rema i går. Handlet inn til å lage wok. De hadde ferdigkuttede wokgrønnsaker, jeg synes nemlig det kan ta litt (for lang) tid å kutte opp på en helt vanlig onsdag.
|
|
#813 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådTorsk med pesto surret i bacon med stekt purre og dampet brokkoli og gulrøtter |
|
|
|
|
#814 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag var det restedag. Jeg spiste Biff Stroganoff og LilleVenn hadde pizza. |
|
|
|
|
#815 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag slang jeg sammen litt paprika, spinat, vårløk, hvitløk, chilisaus, soyasaus, østerssaus, sesamolje og masse pesto og woket det blankt og fint. Blandet dette sammen med ferdig kokt ris og serverte til stekte koteletter. Sinnsykt godt!
|
|
#816 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag ble det husmannskost-middag på Smalhans på St. Hanshaugen (de har sånn dagens husmannskost-middag mellom 16 og 18 på hverdager, da er det bare en rett å "velge mellom"). Dagens husmannskost der var pyttipanne med en (i mine øyne) avansert råkost/salat og brød. Ikke ofte jeg spiser den type retter på restaurant, men dette var veldig godt altså. Spesielt til å være pyttipanne.
|
|
#817 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI går lagde vi lakseburger etter oppskriften bakpå Aftenposten Junior.
|
|
#818 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi hadde også lakseburger i går. Det er så godt!
|
|
|
#819 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådPølselapskaus i dag. Må rydde ut av grønnsaksskuffen. Nam!
![]() |
|
|