Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 19:16   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Jeg elsker macen min. Hadde pc fram til for tre år siden. Nå har jeg mac, og den er bare helt fantastisk mye enklere å bruke, den krasjer bortmiot aldri, i motsetning til den %$(#%$(#$ pcen jeg hadde, og den starter på notime. Jeg måtte nettop kjøpe en pc fordi jeg har et program (mat på data), som jeg ikke får til å fungere på macen. Riktignok en billig pc, men jeg holder på å bli gal av den. Bare det fakta at de ikke har klart å få til en egen tast for @ men at man må ta control alt eller hva pokker det nå er.

Det tok en uke eller to å bli vant til forskjellene, men nå er det null problem, og ekstremt mye enklere enn med pcen.

Og batteriet har, selv nå etter tre år og selv om det står "trenger service", utrolig mye bedre kapaistet enn noen pc jeg noen gang har vært borte i.

Faktisk er den eneste gangen jeg har hatt problemer med macen da jeg instalerte et oppryddingsprogram som skulle slette gamle filer og beskytte mot virus. Det ble avinstallert igjen ganske kjapt, og vips var macen god som gull igjen.

Fordelene for meg er at den starter kjapt, aldri krasjer og har godt batteri. Jeg lånte mor sin gamle pca, og den brukte faktisk en halvtime på å starte. Og den er like gammel som macen min. Og jeg bruker macn min mye mer og variert enn det min mor bruker pcen. Og det var ikke en billig-greie.

Jeg har forøvrig billigste MacBookPro. Og når jeg skal skaffe meg ny bærbar er det ingen tvil om hva det blir - mac.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.