Sv: Ari Behn lanserer servise
Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.
Mener dere virkelig at litt fnising over dette utvilsomt ganske fargerike serviset er et tegn på at det ikke er rom for en personlighet som Ari i dette landet? Det synes jeg er å trekke det vel langt. Nå er jeg sikkert blant dem som har bidratt til den vonde smaken enkelte har i munnen, men jeg kan i alle fall forsikre om at mitt z-innlegg ikke var stygt ment. Som flere av dere påpeker, virker det som om Ari har selvironi. Jeg har ikke noe imot Ari Behn (til tross for at Trist som faen var nettopp det). Ifølge venner som har møtt ham, er han en omtenksom person som er oppriktig interessert i andre. Slik jeg har oppfattet det, gjør han selv et nummer av at han er fargerik og har pussige vaner. Det må vel være lov til å gi uttrykk for at mønsteret på dette serviset ikke falt i smak - eller..?

Han velger selv hvordan han vil fremstå og har gjort til en inntekstkilde å være latterlig. Tipper han gliser og ler selv hele veien til banken. Klart det er rom for han i Norge, men at noen ler av noe som er latterlig det må bare tåles.
Jeg syns Ari Behn er en pompøs og latterlig person og at han bruker mediene til å fremstå som nettopp det. Det påberoper jeg meg full rett til å mene om en person som velger å gå hardt frem i offentligheten og setter seg selv midt i siktet.
At et pompøst servise med en diger fjær på blir dårlig tatt imot i en tid der alt skal være hvitt, rent og ensfarget kan umulig være en overraskelse for noen.
|