Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags hund har du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 21:36   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Ikke så lett å få bilde av to mørke ansikt samtidig, men her er to bustetroll.

Fine!! Hvem er de fra?

Jeg har lyst på en cairn til, selv om jeg ikke får til pelsstellet. Jeg liker kennel Litalos og jeg liker også kennel Tabassira. Sistnevnte vet jeg har stort sett rolige cairns, og førstnevnte vet jeg bruker hundene til blodspor. Jeg liker egentlig dem som bruker hundene til noe mer enn bare utstilling og avl.
Men... jeg tror jeg skal få litt mer ro i flokken og la gutta få et år eller to til på baken før jeg utvider flokken.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:10   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en Pinscher på 9 1/2 år og en Dvergpinscher på snart 5 år. Begge hannhunder.

*bilde kommer*

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 13:44   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Vi har en Pinscher på 9 1/2 år og en Dvergpinscher på snart 5 år. Begge hannhunder.

*bilde kommer*

Min mor hadde en dvergpinscher-blanding for et par år siden, en herlig type! Aldri hatt en så livlig hund, men samtidig veldig kosete og snill. Elsket å løpe etter baller, tennisballer var det gøyeste i verden!

Gammel 05-01-13, 13:35   #4
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Fine!! Hvem er de fra?

Jeg har lyst på en cairn til, selv om jeg ikke får til pelsstellet. Jeg liker kennel Litalos og jeg liker også kennel Tabassira. Sistnevnte vet jeg har stort sett rolige cairns, og førstnevnte vet jeg bruker hundene til blodspor. Jeg liker egentlig dem som bruker hundene til noe mer enn bare utstilling og avl.
Men... jeg tror jeg skal få litt mer ro i flokken og la gutta få et år eller to til på baken før jeg utvider flokken.

De er fra Gelitus. Selv om de er fra samme kennel og ser nesten like ut er de to HELT ulike hunder.

Pelsstell er en utfordring ja! En ting er det å nappe, men så skal det i tillegg gjøres på noen som ikke er helt inneforstått med behovet...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 13:47   #5
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

En perfekt boxervalp, straks 9 mnd.

Bajaz. ♥

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 13827_10200160663559875_1836591694_n.jpg (8,6 KB, 37 visninger)

Sist redigert av Babe : 05-01-13 kl 13:54.
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:15   #6
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

En perfekt boxervalp, straks 9 mnd.

Bajaz. ♥

Så fin han er. Fin farge og tegninger på han.
Jeg har også en rød boxer (bilde litt lenger oppe i tråden).

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 17:47   #7
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

De er fra Gelitus. Selv om de er fra samme kennel og ser nesten like ut er de to HELT ulike hunder.

Pelsstell er en utfordring ja! En ting er det å nappe, men så skal det i tillegg gjøres på noen som ikke er helt inneforstått med behovet...

Jeg regner med at Gelitus er blant de sm gir valpekjøperne sine oppfølging i etterkant, og hjelp med napping?

De har pene hunder forresten.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.