Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn lanserer servise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 10:45   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Servicet var heller ikke min smak, så det på God morgen Norge i dag.

Men jeg må innrømme at jeg tar meg selv i å få mer og mer sansen for Ari Behn, jo mer populært det blir å mislike ham. I begynnelsen fikk jeg helt fnatt bare av å se fyren, og ikke minst av å høre han åpne munnen, og jeg syntes han virket usannsynlig pretensiøs og selvhøytidelig (husker ei venninne av meg en gang sa at hun likte Ari Behn, jeg trodde ikke hun var seriøs engang). Men nå, etter x-antall intervju og etter all kritikken og hånen han utsettes for har jeg skjønt at han har bra med humor og selvironi. Jeg synes det er veldig bra at alt folkesnakket ikke har greid å få ham til å forandre seg og bli ordinær, men at han så standhaftig har holdt på stilen og den han er.

:kjerringa mot strømmen:

Sist redigert av My : 20-04-07 kl 10:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.