|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg stilte spørsmål om dette i den tråden det er linket til i første innlegg. Men det var ingen motforestillinger, så vidt jeg kan huske. Jeg kan huske jeg syntes det var rart at slikt var ok på politisk korrekte FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Irriterende "torrenttråder"
Jeg tror det har sammenheng med at mange moderatorer laster ned ulovlig selv eller ikke ser noe problematisk ved det.
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Irriterende "torrenttråder"Tråden jeg har lenket til i HI har holdt det gående i 3 år, så jeg synes dette er et godt eksempel på at forumjustisen ikke har fungert.
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
|
Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg har ikke fulgt med i tråden det henvises til, men når jeg leser det noen skriver så er jeg helt enig i utfallet.
Det har jeg tatt selv så det er så lovlig som det kan få blitt.
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg oppfattet spørsmålet til HP retorisk.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Fotografi er i en særstilling i åndsverksloven. De skiller nemlig mellom fotografiske bilder og fotografiske verk. Det er litt vanskelig å sette et skarpt skille mellom de to, men et pressebilde faller nok lettest i første kategori, og et kunstfotografi i den andre.
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
Jeg har vel ikke spurt fotografen, men siden bildet er av meg, så regner jeg med at det er greit. Og ikke laster jeg ned noenting, så jeg er superprektig.
![]() |
#10 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
This is normal!
|
![]() Sv: Irriterende "torrenttråder"Jeg fikk rødprikk fra Nenne for denne kommentaren, og HP er tydeligvis heller ikke enig i den.
Dette spørsmålet har jo blitt tatt opp før noen ganger (kanskje ikke blitt innrapportert, men det er stilt spørsmål i bl.a. den slettede tråden), og da har mange brukere som også er moderatorer forsvart ulovlig nedlasting. Mener man noe er greit, er det mindre sannsynlig at man ser noen grunn til å endre på det. At jeg mener at det er en sammenheng betyr ikke at jeg synes moderatorene er umoralske, teite eller noe som helst. Og tråden jeg startet her, der flere klart og tydlig sier at man ønsker disse trådene vekk, viser at moderatorgruppen også er lydhør.
![]() |
![]() |
|
|