Sv: Invitation code? (TV Torrents) Gies ikke til nyregistrerte brukere!
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
jeg øsnker meg demandløsninger med god kvalitet. Jeg har netflix nå, og er ikke imponert. Det har lite med utvalget å gjøre. Ja, det er lite nytt, men det er det i USA også. Jeg koser meg med Lie to Me nå, selv om det er en snart fire år gammel serie. Men det er mye tull med billedkvaliteten, lyd/bilde-synkronisering, at jeg ikke kan velge bort den infernalske gule teksten og at filmen stopper og må laste inn på nytt. Og vi har god linje og bredde, altså.
Mens jeg syns Netflix er topp. De har jo masse for ungene, og vi har ikke hatt noen problemer (bortsett fra den slitsomme tekstingen da, den er jeg enig i). Vi har ikke brukt det så mye, men i jula har jeg kost meg med både Whitechapel og The Killing, og jeg syns det har fungert veldig bra. Vi ser på eple-tv, vet ikke om det har noe å si.
HBO derimot, den kommer jeg nok ikke til å beholde etter prøveperioden, der har det bare vært knot.
Men jeg laster ned også. Jeg skal ikke argumentere for at det ikke er galt, for det er det. Men jeg gjør det likevel. Jeg ønsker meg et Netflix med nyere innhold, eller at man kan kjøpe enkeltepisoder gjennom f.eks. iTunes kort tid etter at de er sendt på tv, uten å styre med giftvouchers og amerikanske kontoer.
|