Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kattedo og kattesand

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 03:29   #11
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kattedo og kattesand

Mitt beste tips: Hva enn du gjør, hold deg langt, langt unna alt som påstår å ha duft av lavendel. :kvalm:

Jeg foretrekker klumpsand. Cat exclusive sin Black Label-variant er fabelaktig mot lukt. Ulempen med den er at den støver litt mer enn andre varianter. Den har svak duft av babypudder.
Jeg er også godt fornøyd med de fleste variantene til Everclean (?), blå bokser fra dyrebutikken.
Hvis katten dere skal hente ikke er vant med å bruke kattedo, kan det hende at den ikke liker å føle innestengt i et kattedo med hus over. Hos oss løste vi det ved å fjerne døra, slik at pusen hele tiden kunne se ut av doen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.