Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 20:13   #101
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er ferdig med medisinskapet! Vi har nok plaster til å håndtere en liten krig, og nok allergitabletter til et par heftige gress-somre. Fikk kastet unna endel som var gått ut på dato, vasket og systematisert. I morgen går jeg løs på mitt sminkeskap på badet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:17   #102
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11 og 18 er drøye, altså, og bare tanken på et det skulle være unnagjort på én ettermiddag får meg til å le! De andre punktene kunne definitivt vært noe å hive seg med på!

Gammel 02-01-13, 20:53   #103
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ryddet medisinskapet i desember, så da er jeg liksom godt i gang allerede!

Gammel 02-01-13, 20:55   #104
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg ryddet medisinskapet i desember, så da er jeg liksom godt i gang allerede!

Er det ikke deilig å kunne krysse av noe med en gang?

Gammel 02-01-13, 21:03   #105
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:03   #106
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Min liste:

1. Medisinskap
  2. Jakkeskap
  3. Under sengene (kun barnas har noe under)
  4. Vaskerommet
  5. Under kjøkkenvasken
  6. Kjøleskap/fryser
  7. Kjøkkenskap
  8. Baderomsskapene
  9. Soveromsskapet
  10. Hobbyutstyret
  11. Stuen
  12. Kjeller
  13. Bilen
  14. Barnas rom
  15. Kommoden i gangen
  16. Under salongbordet

Vet ikke helt når jeg skal begynne, men det blir ikke i dag, iallfall.

Gammel 02-01-13, 21:15   #107
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en lang liste, men skriver foreløpig bare de punktene som er unnagjort jeg.

1/1: *Ryddet vitrineskap på stua og kjøkkenet, samt skap under TV'en.
2/1: *Ryddet skap under vasken på badet og har herved bestemt at vi ikke skal gå til innkjøp av en eneste dusjsåpe eller håndsåpe før alle flasker som står der er oppbrukt! Fått mye ulike dusjsåper opp gjennom tidene til bursdag og jul gitt. For ikke å snakke om bodylotion gjerne med samme duft, men det bruker jeg jo aldri, men å kaste det...
*Ryddet flaske- og poseskapet på kjøkkenet, ble jammen god plass der gitt!
*Leverte masse til gjenvinning, bl.a. 10 bæreposer med glass- og metall ( det der da vel ikke såååå lenge siden sist jeg ryddet boden), 1 pose gamle medisiner til apoteket, brukte batterier, lyspærer og elektriske duppeditter til Expert og panteflasker på Rema. Å så deilig det var å bli kvitt det!

Gammel 02-01-13, 22:07   #108
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ferdig med punkt én, og skal endatil legge inn før og etter-bilder.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:09   #109
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Mirasol: Uåpnede kremer og såper etc som jeg ikke bruker, gir jeg bort i gaver ved passende anledninger istedet for å kaste de. Passer bare på at de ikke havner hos personen jeg fikk de fra.

Apotekvarer skal vel leveres til apoteket og ikke kastes mener jeg å ha hørt/lest for lenge siden. Kanskje noen vet det bedre enn meg?

Gammel 02-01-13, 22:11   #110
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Alt du kjøper hos apoteket av medisiner med of uten resept skal leveres tilbake til apoteket.

Coat closet betyr?

Gammel 02-01-13, 22:13   #111
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hun har jo skrevet at hun har levert det på apoteket. Eller snakker dere om noe annet?

Gammel 02-01-13, 22:18   #112
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Coat closet betyr?

Jakkeskap, sånn man har i gangen. Gangen vår er så liten at jeg rydder hele gangen på det punktet.

Gammel 02-01-13, 22:19   #113
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hun har jo skrevet at hun har levert det på apoteket. Eller snakker dere om noe annet?

Det la jeg ikke merke til, bare Millen sitt spørsmål.

Gammel 02-01-13, 22:21   #114
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Jakkeskap, sånn man har i gangen. Gangen vår er så liten at jeg rydder hele gangen på det punktet.

Åh, det trenger rydding. Spesielt skal jeg en gang for alle kvitte med alle dressjakkene jeg innbilder meg at jeg skal bruke. I alle fall tre av dem.

Gammel 02-01-13, 22:32   #115
LillePersille
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2012
LillePersille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Re: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg henger meg på den etter at minste frøkna ble født fikk eg aldri ånden over meg før jul, så dette blir jeg med på!

LillePersille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:36   #116
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er med, men må starte på fredag.

1. Rydde i juleeskene og kvitte meg med det som ikke er i bruk.
2. Rydde i kleskap 1 på rommet vårt.
3. Rydde i kleskap 2 på rommet vårt.
4. Rydde i kommode og lite skap på rommet vårt.
5. Rydde alle skap på badet.
6. Rydde kommode og kleskurver på badet.
7. Rydde i kleskurver i gangen.
8. Rydde i klesskap på barnerom 1.
9. Rydde i kleskap på barnerom 2.
10. Rydde i inneboden (dette blir en hatoppgave )
11. Rydde i syskrinet.
12. Lappe alle klær og kosedyr som ligger på vent.
13. Rydde og vaske i det ene kjøkkenskapet som gjenstår.
14. Rydde under trappa.
15. Kjøpe OG henge opp en ny hylle på Storebrors rom. (Dvs. kjøpte bokhylle i stedet for hengehylle)
16. Kvitte meg med alle sko som er for små/ikke i bruk.
17. Pakke vekk bøker som ikke er i bruk, men som vi vil spare på.
18. Gå gjennom alle leker sammen med ungene og se om det er noe vi kan kvitte oss med.
19. Rydde i roteskuffen i stua.
20. Rydde på vaskerommet.
21. Feste en skuffe i et skap i stua som har vært løs aldri så lenge.

Sist redigert av Tuppen : 03-02-13 kl 20:49. Årsak: Oppdatert med ferdiggjort oppgave.
Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 22:38   #117
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nesten det beste med hele tråden.

Gammel 02-01-13, 22:51   #118
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var nesten det beste med hele tråden.

Syns du jeg har fått for mye husmoderlig støv på hjernen, Poly?

Gammel 02-01-13, 23:07   #119
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skapene i andreetasjen må tas, de inneholder søppelsekker fra flyttinga, samt en overmadrass til en 1.20-seng. Vi har ikke 1.20-seng, så jeg vet ikke hva jeg skal med den. Har ikke lyst å kaste, heller, er det noen som tar imot, tro? Er i finfin tilstand. Søppelsekken inneholder stoffer, så målet er å få tak i trådkurver til skapet, så stoffene kan komme ut av sekken. I skapet over lilledoen er det bager og kofferter, og de må vel være der. :trenger større hus: Kjelleren skal få stålhyller, og alt som er der nede skal oppi esker og kasser og få sin plass i hylla.

Gammel 02-01-13, 23:19   #120
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns du jeg har fått for mye husmoderlig støv på hjernen, Poly?

Neinei, finfin tråd i seg selv også! Men ekstra bra timet, siden jeg nå begynte på denne sjauen allerede i desember.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.