|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er ferdig med medisinskapet! Vi har nok plaster til å håndtere en liten krig, og nok allergitabletter til et par heftige gress-somre.
![]() |
#102 |
By the Sea
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?11 og 18 er drøye, altså, og bare tanken på et det skulle være unnagjort på én ettermiddag får meg til å le! De andre punktene kunne definitivt vært noe å hive seg med på!
![]() |
#103 |
By the Sea
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg ryddet medisinskapet i desember, så da er jeg liksom godt i gang allerede!
![]() |
#106 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Min liste:
Vet ikke helt når jeg skal begynne, men det blir ikke i dag, iallfall.
![]() |
#107 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg har en lang liste, men skriver foreløpig bare de punktene som er unnagjort jeg.
![]() |
#109 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Mirasol: Uåpnede kremer og såper etc som jeg ikke bruker, gir jeg bort i gaver ved passende anledninger istedet for å kaste de. Passer bare på at de ikke havner hos personen jeg fikk de fra.
![]() |
#111 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Hun har jo skrevet at hun har levert det på apoteket. Eller snakker dere om noe annet?
![]() |
#114 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?
Åh, det trenger rydding. Spesielt skal jeg en gang for alle kvitte med alle dressjakkene jeg innbilder meg at jeg skal bruke. I alle fall tre av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Re: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg henger meg på den |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med, men må starte på fredag. Sist redigert av Tuppen : 03-02-13 kl 20:49. Årsak: Oppdatert med ferdiggjort oppgave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Yes, we can!!
|
Det var nesten det beste med hele tråden.
![]() |
#119 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Skapene i andreetasjen må tas, de inneholder søppelsekker fra flyttinga, samt en overmadrass til en 1.20-seng. Vi har ikke 1.20-seng, så jeg vet ikke hva jeg skal med den. Har ikke lyst å kaste, heller, er det noen som tar imot, tro?
![]() |
#120 |
Yes, we can!!
|
Neinei, finfin tråd i seg selv også! Men ekstra bra timet, siden jeg nå begynte på denne sjauen allerede i desember.
![]() |
|
|