|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Ja, det er selvsagt et poeng.
|
|
|
#23 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Hva med sånne stekeposer? Tåler de å kokes? Jeg tror jeg skulle klart å holde konstant temperatur på induksjonsovnen.
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Jeg syns de fleste ziplocker lekker. Hvertfall de fra ikea, og mange av bedre kvalitet også. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å koke i dem i redsel for at det skulle komme vann inn. Med glapak surrer du 15-20 ganger rundt, for deretter pakke i alufolie.
|
|
|
#25 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Det er jo veldig mange superkokker som koker i gladpack. Heston Blumenthal blant mange. De hadde vel neppe gjort det hvis det ikke var bra.
|
|
|
#27 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Ble Stange kyllingbryst på oss. For sent ute med handling pga sykdom, men det blir nok ikke så dumt det heller. Prøver meg på vannbad i ovnen. Spent!!
|
|
|
#28 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Herrejemini, noe så godt!! Gjorde du dette, Tally? Kyllingen falt jo nesten fra hverandre, og var så saftig, så saftig!
|
|
|
#30 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Kalkunbryst, jukse-sous vide. Noen tips?Anbefales! Veldig enkelt i ovn. Varmet opp en gryte med vann til ca 80 grader. Hadde i kyllingen, og satte gryta i ovnen. På vår ovn måtte den stå på ca 90 grader for at vannet skulle holde seg konstant på 72 grader. Så stod det der i ca 3 timer. Easy peasy!
|
![]() |
|
|