Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund eller ikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 08:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Sv: Hund eller ikke?

Ja, vi har jo fått råd om å legge en madrass i nærheten av der hunden sover. Når mannen er like utenfor buret er hun stille. Men nå har han egrntlig forflyttet seg inn i et tilstøtende rom, og hun tier hvis hun hører stemmen eller hvis vi setter oss stille ned i nærheten av der hun sover.

Jeg lurer veldig på en ting nå, merker jeg. Vi har hele tiden fått råd om å gi trygghet til valpen de første dagene, men det virker som de fleste her gir råd om å ignorere. Jeg får ikke helt det til å stemme i forhold til det som skrives om å øve på at hunden skal være alene hjemme. Mange her forteller om hunder som ikke kan være alene hjemme. Hvis det er anbefalt og tilrådelig å la hunden pipe og hyle og ignorere om natten, hvorfor ikke gjøre slik når hunden skal være alene hjemme også da? Jeg skjønner ikke dette helt.

I natt sov hun fra 12-04, deretter pep hun. Mannen satte seg utenfor buret med ryggen til i ett minutt, uten å si et ord. Hun sovnet igjen og sov til 6. Da lager hun såpass med lyd og satt oppreist i buret at det var tydelig at hun nok måtte på do. Og det måtte hun. Så var det morgen. Det er jo stor framgang, men jeg synes vel egentlig at natten er vel kort fra 12-06. Hun sov mye i sofaen i går kveld, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.