Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gode juleminner 2012

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-12, 21:42   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode juleminner 2012

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

24 ettermiddager i sofaen med sønnen mimens vi så på Julekongen sammen er det jeg tror jeg vil huske best.

Jeg henger meg på denne, jeg!

Og all snøen vi fikk på Sørlandet! Barna har aldri sett så mye snø før og var i ekstase, bygget snøhule og koste seg ute i timesvis.

Gammel 29-12-12, 22:09   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hvor stolt poden var da jeg åpnet gaven fra han som han plukket ut helt selv
Fine romjulsturen vi hadde til the reef.
Poden som ble glad å sa akkurat det jeg ønsket meg da han åpnet gaver
Å innse at jeg har venner og familie som kjenner meg veldig godt å derfor slipper jeg å bytte gaver.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 22:24   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

For en fin tråd!

Her har det vært en spesiell jul. For første gang siden 1997 har vi ikke feiret sammen med svigermor. 200 mil "hjemmefra", uten sammenkomst hos mine foreldre, nissegrøt hos søsteren min på julaftens formiddag og alt julebesøket jeg er vant til. Vi var i Oslo i fjor også, men da hadde vi svigermor sammen med oss i ei uke. Og så viste det seg å bli en nydelig jul tross alt:

- ungenes takknemlighet over gavene på julaften. Treåringens respons på en svart genser han fikk: "Se! Fin genser miiin!"
- Den hoppende glade syvåringen da han åpnet gaven med sin Sony Xperia. Det var verd den digre kamelen.
- Julaften. Bare ta ting i vårt eget tempo, ingenting å stresse med, ingen andre enn oss å ta hensyn til.
- å bygge lego og drikke gløgg med guttene en tidlig julemorgen.
- Monopolkveldene med størstegutten. Vi fikk Monopol i julegave, og har hatt tre kvelder på rad der vi har spilt i timevis.
- sene kvelder med kjære mannen min, vin, god musikk og konsertopptak.
- julelunchen i går med mannens kusine med familie. De bor også her, men hverdagen er så travel at vi sees altfor sjelden.
- de hjemme som valgte å gi oss voksne penger i stedet for å sende gaver. Det er ingen overdrivelse å si at de berget jula vår. Alle gavepengene gikk til å kjøpe inn ting vi trengte for å gi ungene den julefeiringen de er vant til. Omkvedet ellers i året er "Det har vi dessverre ikke råd til nå", så det var deilig å slippe det akkurat disse dagene.
- De rolige juledagene, når jeg sitter i sofaen med kaffekoppen min og ser på fornøyde unger som leker med julegavene sine.

Jeg føler meg virkelig velsignet denne jula.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.