|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Setter du pris på pent innpakkede gaver? | |||
Jeg er opptatt av å pakke inn gaver pent selv, og setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 39,69% |
Jeg er opptatt av å pakke inn pent, men bryr meg ikke om hvordan gaver jeg mottar ser ut |
16 | 8,25% |
Pakker inn litt tilfeldig selv, men jeg setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
48 | 24,74% |
Jeg er ikke opptatt av innpakningen på gaver jeg gir og får |
40 | 20,62% |
Jeg bruker masse tid på innpakking av gaver og blir lei meg over å få stygt innpakkede gaver! |
1 | 0,52% |
What? Finnes det noen som bryr seg om noe så overfladisk? :sjokk&vantro: |
12 | 6,19% |
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Jeg tipper jo det er mest av det første, da, og det er til ære for dem jeg pleier å skille. Jeg tenker at folk som har bursdag midt oppi jula, typisk vil ha en del kjip historie med sammenslåtte gaver og redusert bursdagsfeiring i bagasjen, så jeg synes de fortjener litt ekstra dulling. :bursdagsgærning:
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Det er jeg enig i.
![]() |
|
|