Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere for noe fint da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-12, 12:11   #41
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint da?

Vi har ikke stor familie, så fikk ikke mye. Men fikk en del penger (øremerket klær, hadde ønsket meg det) og et nydelig smykke. Mannen og jeg kjøpt fellesgave i år; ipader.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:13   #42
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk dobbelt vaffeljern, sengesett, en stor glasskål, ullsokker, votter, sjokolade og de nydeligste hjemmelagde øredobbene fra lillesøs.

Ungene fikk veldig lite leker faktisk, men sparker, airboards og hockeyhjelm går vel i grunnen inn under leketøyskategorien det og.

Sist redigert av jolie : 25-12-12 kl 12:33.
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:18   #43
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk Rørospledd av mannen juicer, bentobox og jule-mummikoppen.

Jenta på 3,5 var mest fornøyd med hårstrikksett med Minnie mus og uendelige mengder småperler. Nå daffer hun rundt i nye tøfler, hjemmestrikket bukse og en hettegenser i str 6 år.

Gammel 25-12-12, 12:25   #44
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hva fikk man, da? Slalombriller, dusjsåpe, rødvinsglass og Gavekort på TilBords. Og ullsokker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:33   #45
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Hvit iPad mini, råsa deksel, to sett Marlies Dekkers undertøy, penger, bok, Georg Jensen julepynt, et duftelys. Veldig glad for alt jeg fikk.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:44   #46
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sengetøy, smykkeskrin, ipad mini,celine engelstad øredobber, gullringøredobber, stæsj fra barna, ullundertøy fra Devold, superundertrøye fra Kari Traa, penger, fat, termokanne.

Gammel 25-12-12, 12:49   #47
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også hvit iPad mini, DVD til Mac mini, et par gavekort, litt penger, hjemmelagde ting, og endel mer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:52   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg(vi) fikk utrolig flotte lykter som ungene hadde laget på skolen.
Og JA jeg innrømmer, det var verdt syltetøyet som ikke blir spist.
(ref. til tråd jeg startet om sytetøyglass til å ta med på skolen).
Ellers fikk jeg av min kjære en flott Haglöfs sekk, kul Kari Traa skibukse, sesong 2 og 3 av Solsidan
og Fifty Shades bok, sistnevnte vet jeg ikke helt om jeg liker eller ei...
Vi fikk flott kokkekniv med blad av porselen, softice-maskin, håndkler, penger og mye annet fint!
Jeg fikk iallefall alt jeg ønsket meg, og mere til.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:53   #49
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk nettbrett
Også en grådig kul jakke med kennelnavnet på

Ungene var også fra seg av glede Vi har brukt morgnen på å spille brettspillene som kom igår Kjempekjekt.

Gammel 25-12-12, 12:54   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk lysegrønt perlekjede og gavekort på fotpleie av mannen, filmer og penger av foreldrene mine, såpesaker fra Body Shop, håndklær, ullvotter til skibruk og varmetrekk til skisko. Kun én blomstervase! Barna hadde lagd fine småting som smykkeeske og perlegreier. Veldig fornøyd!

Gammel 25-12-12, 12:57   #51
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

LITT andre gaver enn i min familie, ja.

Ikke hvert år vi får slike gaver fra foreldre/svigerforeldre altså.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 13:01   #52
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg får ikke veldig mange gaver, men er veldig fornøyd med alt jeg fikk. Jeg ble nok ekstra rørt over gaven tenåringen min hadde kjøpt.

Åh, så fint. Forstår at du er fornøyd med denne gaven.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 13:06   #53
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Skal me sjå. Eg fekk støvlar av foreldra mine og ei lekker heimestrikka tunika frå mamma. ( den blei ferdig minuttar før me kom i går ) Frå broren min fekk eg music angel og frå svogeren min fekk me pastamaskin til kenwooden. ( dei har ikkje fått med seg at den er øydelagt tydeligvis ) Og frå ungane fekk eg hjertebilder. Svigers ei dataveske og frå mannen ein høytaler til mobilen som dessverre ikkje ville snakke med min mobil

Gammel 25-12-12, 13:26   #54
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk Bergans Bergfrue kåpe, strikkekjole, skjerf, undertøy fra Change, gaverkort på tilsammen 4500,- på IKEA (vi bygger nytt hus), steikepanner (2 str.), et knallstilig fruktfat i kunstglass, div. kremer/såper, hårprodukter, eggekoker og så fikk jeg en Fifty Shades bok som jeg definitivt skal lese, slik at jeg også kan være med i debatten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 13:28   #55
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste har fått masse lego,så han er i full sving med bygging nå
Minste fikk litt leker og masse ulltøy.
Jeg fikk masse fint: mumikopper, klær, gavekort, blender til kenwooden, armbånd og masse annet fint.
Mannen fikk sin dose lego + en del andre fellesting.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 13:44   #56
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Nye dyner, puter og sengetøy, en flott lyslykt, smykke, skjerf, bok, digital kjøkkenvekt og et gavekort på en interiørbutikk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 14:53   #57
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er kjempefornøyd! Jeg fikk iPad.

Gammel 25-12-12, 15:40   #58
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk kjempekoselige venninnegaver bestående av engler, te, vakkert smykke med gode ord, velværeprodukter og bøker med gode ord. Av samboer fikk jeg det jeg ønsket meg; løpesko med pigger. Veldig glad for det! Av 16 åringen min fikk jeg gavekort på blomster. De to yngste snuppene mine hadde kjøpt kopp med teksten - verdens beste mamma og fra storesøster fikk jeg et vakkert armbånd med teksten; Angels exist. You are one of them. Sukk!

Julekvelden velter jeg meg i kjærlighet til og fra barna. Det betyr alt for meg.

Gammel 25-12-12, 15:54   #59
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk skøyter. Og en knæsj rosa hjelm. Så i dag har vi vært på skøytebanen, og det var GØY!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 16:10   #60
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Av sambo fikk jeg MacBook. (Vi pleier vanligvis ikke flotte oss med så store presanger, det er en historie bak denne gaven.) Ellers ble det endel kaffe, te og spiselige saker, både til meg og felles. Den type gaver elsker jeg. Gavekort, praktisk og solid campingbord, gode viner og Riedelglass. Nattbord fikk vi for en stund siden, julegave på forskudd.

Mye fint til både oss og ungene i år. Minstemann pakker opp enda, han hadde nok med å raide sjokoladeskålen under pakkeseansen i går kveld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.