|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi har ikke stor familie, så fikk ikke mye. Men fikk en del penger (øremerket klær, hadde ønsket meg det) og et nydelig smykke. Mannen og jeg kjøpt fellesgave i år; ipader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk dobbelt vaffeljern, sengesett, en stor glasskål, ullsokker, votter, sjokolade og de nydeligste hjemmelagde øredobbene fra lillesøs.
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 25-12-12 kl 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk Rørospledd av mannen
![]() |
#44 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Ja, hva fikk man, da? Slalombriller, dusjsåpe, rødvinsglass og Gavekort på TilBords. Og ullsokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Hvit iPad mini, råsa deksel, to sett Marlies Dekkers undertøy, penger, bok, Georg Jensen julepynt, et duftelys. Veldig glad for alt jeg fikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Sengetøy, smykkeskrin, ipad mini,celine engelstad øredobber, gullringøredobber, stæsj fra barna, ullundertøy fra Devold, superundertrøye fra Kari Traa, penger, fat, termokanne.
![]() |
#47 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk også hvit iPad mini, DVD til Mac mini, et par gavekort, litt penger, hjemmelagde ting, og endel mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg(vi) fikk utrolig flotte lykter som ungene hadde laget på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Fikk nettbrett
![]() |
#50 |
intro
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk lysegrønt perlekjede og gavekort på fotpleie av mannen, filmer og penger av foreldrene mine, såpesaker fra Body Shop, håndklær, ullvotter til skibruk og varmetrekk til skisko. Kun én blomstervase! Barna hadde lagd fine småting som smykkeeske og perlegreier. Veldig fornøyd!
![]() |
![]() |
#52 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Unik
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Skal me sjå. Eg fekk støvlar av foreldra mine og ei lekker heimestrikka tunika frå mamma. ( den blei ferdig minuttar før me kom i går ) Frå broren min fekk eg music angel og frå svogeren min fekk me pastamaskin til kenwooden. ( dei har ikkje fått med seg at den er øydelagt tydeligvis ) Og frå ungane fekk eg hjertebilder. Svigers ei dataveske og frå mannen ein høytaler til mobilen som dessverre ikkje ville snakke med min mobil
![]() |
#54 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk Bergans Bergfrue kåpe, strikkekjole, skjerf, undertøy fra Change, gaverkort på tilsammen 4500,- på IKEA (vi bygger nytt hus), steikepanner (2 str.), et knallstilig fruktfat i kunstglass, div. kremer/såper, hårprodukter, eggekoker og så fikk jeg en Fifty Shades bok som jeg definitivt skal lese, slik at jeg også kan være med i debatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Eldste har fått masse lego,så han er i full sving med bygging nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Nye dyner, puter og sengetøy, en flott lyslykt, smykke, skjerf, bok, digital kjøkkenvekt og et gavekort på en interiørbutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg er kjempefornøyd!
![]() |
#58 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk kjempekoselige venninnegaver bestående av engler, te, vakkert smykke med gode ord, velværeprodukter og bøker med gode ord. Av samboer fikk jeg det jeg ønsket meg; løpesko med pigger. Veldig glad for det! Av 16 åringen min fikk jeg gavekort på blomster. De to yngste snuppene mine hadde kjøpt kopp med teksten - verdens beste mamma og fra storesøster fikk jeg et vakkert armbånd med teksten; Angels exist. You are one of them. Sukk!
![]() |
#60 |
koko
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Av sambo fikk jeg MacBook. (Vi pleier vanligvis ikke flotte oss med så store presanger, det er en historie bak denne gaven.) Ellers ble det endel kaffe, te og spiselige saker, både til meg og felles. Den type gaver elsker jeg. Gavekort, praktisk og solid campingbord, gode viner og Riedelglass. Nattbord fikk vi for en stund siden, julegave på forskudd.
![]() |
|
|