Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

"Pölsan"...

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 13:22   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Pölsan"...

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Ja, også er den liksom bare din og min

Ja, det var tydeligvis ikke så mange som var interessert i pölse og lungemos.

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jeg tror jeg gir meg på det med lungemos, kirsebær. Svenska akademiens ordbok har en utrolig kronglete side om pölsa, og lungemos står der visst også.
Æsj. Da blir lesningen noe mindre fornøyelig . Jeg får håpe du også har rett i at den ikke handler om lungemos, da...

Kan jo ikke handle om lungemos. Bare ordet i seg selv får meg til å tenke på kols og andre ting som ikke er bra for lungene. Moste lunger liskom. :grøss:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.