|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnevennlig kakebaking/godislaging nå til jul?Jeg har to unger som synes det er gøy å være med og hjelpe til på kjøkkenet, men dessverre er jeg helt utrolig talentløs når det gjelder det meste av matlaging, så for at vi skal få det til må det være enkelt.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Barnevennlig kakebaking/godislaging nå til jul?Marsipan er enkelt å lage - og særlig hvis du kutter mandlene i kjøkkenmaskin. Ungene synes det er gøy å forme figurer. På den annen side skal jo mandlene tørke noen dager før de males, så dere rekker det kanskje ikke, men man kan jo også kjøpe ferdig marsipan og forme den.
![]() |
![]() |
#4 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Barnevennlig kakebaking/godislaging nå til jul?Største her bakte disse på skolen, og jeg har nå satt en deig for å lage den hjemme også:
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Barnevennlig kakebaking/godislaging nå til jul?Sandnøtter og peppernøtter. Mor lager deigen, barna ruller ut og spiser deig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Barnevennlig kakebaking/godislaging nå til jul?Cookies med sjokolade og nøtter. Kan bare ikke gå skeis, og ungene liker å putte alt mulig oppi deigen mens de spiser halvparten underveis. Jeg og mini laget nettopp ca. 50 cookies. *mett*
![]() |
|
|