Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rabattkode til blush.no hvis noen vil ha =)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 15:45   #21
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rabattkode til blush.no hvis noen vil ha =)

De er visst selektive.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 15:48   #22
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Trynefaktor på nett altså...

Gammel 12-12-12, 15:58   #23
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte 250-koden tidligere i uka, og la merke til at det står følgende ordrebekreftelsen:
Totalt: kr 269,00
Rabatt: Rabatt-beløp - kr 200,00
Netto totalt: kr 19,00

Så selv om det står at rabatten er 200,- så viser nettoen (som var det jeg faktisk betalte, i tillegg til frakt) at det ble trukket fra 250,- som det skulle.

Gammel 12-12-12, 16:06   #24
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg brukte 250-koden tidligere i uka, og la merke til at det står følgende ordrebekreftelsen:
Totalt: kr 269,00
Rabatt: Rabatt-beløp - kr 200,00
Netto totalt: kr 19,00

Så selv om det står at rabatten er 200,- så viser nettoen (som var det jeg faktisk betalte, i tillegg til frakt) at det ble trukket fra 250,- som det skulle.

Det stemmer i mitt tilfelle og. Bsre regn på det.

Gammel 12-12-12, 16:14   #25
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Så rart. Jeg dobbeltsjekket ordrebekreftelsen og der står det 200,- til meg. Tok jeg feil kode da tro? Nei, er rimelig sikker på at jeg brukte den siste der. Uansett, 200,- er flott avslag det altså.

Jeg fikk opp på bestillingen min at jeg hadde fått 250 kr i avslag, men på kviteringen jeg fikk på mail, sto det 200. Beløpet jeg betaler sier jeg har fått 250 kr i avslag. Så hos meg, så er det oppgitt rabatt som er feil, og ikke hva jeg skal betale, for jeg betaler 250 kr mindre.

Gammel 12-12-12, 20:38   #26
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ja, så sannelig. Dere har rett. Jeg tittet jo ikke på de eksakte beløpene, da ville jeg nok ha sett det, men la bare merke til at det sto 200,-. Nå tittet jeg over det og det stemmer, det reelle avslaget var 250,-.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 13:45   #27
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg fikk ikke lagt inn den siste rabattkoden nå, bestilte med en annen rabattkode forrige uke. Så to aktive rabattkoder til samme husholdning går altså ikke.

Eg fekk bruke begge kodane, rett etter kvarandre, begge bestilte i mitt navn. Men eg har sett at det ikkje har fungert på andre, snodige greier.

Skal hente på posten etterpå.

Gammel 14-12-12, 13:35   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan dele en ny rabattkode om ingen andre virker.
Kun kr. 100,- i rabatt da men vel bedre enn ingenting. Gyldig til 15/1.
BLUSHJUL2012.

Gammel 14-12-12, 19:28   #29
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg har aldri handlet derifra før, men nå fikk jeg jaggu 2 mascara (Clinique: High Impact Curling Mascara 8ml - Svart) til nette sum at kr 127 inkl frakt.
Ikke prøvd akkurat denne før, så veldig spent.

Brukte den koden med kr 250 i rabatt, og den fungerte, og det sto rabatt kr 250.

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 20:34   #30
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk! Det ble likegodt 1L Redken balsam til 188,-.

Gammel 14-12-12, 20:44   #31
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Yes, funker som bare det! Fikk REN ansiktspeeling, Mac gloss og Mac øyenskygge til 273 kr!

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 21:45   #32
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble fristet til å prøve å bestille en gang til, selv om jeg allerede har bestilt på den 200-kronerskoden, og prøvde den 250-kronerskoden nå nettopp. Det fungerte!!

Fikk meg en REN ansiktsrens for blandingshud og en pakke med rensesvamper fra Ole Henriksen helt gratis!! Det ble en totalsum på 245,15 kroner, så jeg måtte bare betale 39 kroner i frakt.

Gammel 14-12-12, 22:44   #33
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Har fått trøsteshoppet meg ny øyeskyggebørste og en ny foundation fra i.d. Brukte først koden som gav 250,- rabatt, deretter ny handling med 100,- rabatt. Takk for supertips!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 21:43   #34
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke dumt...!
Da har jeg bestilt SP hårkur, shampo, balsam, Dust It og Bed Head Glansspray, i to omganger. Slapp porto, og fikk tilsammen 350 i rabatt

Gammel 20-12-12, 10:10   #35
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Buhu. Den 250 ,- kroners avslaget virker ikke mer.. iallefall ikke hos meg. Jeg som har funnet varer for nesten en tusing..

Noen som vet om den BLUSHKK2012 er gått ut nå?

Gammel 20-12-12, 14:06   #36
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ser ikke ut som noen av de funker nei.

Gammel 20-12-12, 14:46   #37
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Nei, men jeg brukte den med -100,- i avslag da. Bedre enn ingenting + fri frakt.
Slettet noe og endte opp med shampoo og balsam for grått hår til mamma som har bursdag rett over nyttår + dagens kalendergave, et smykke med leppomade som var satt endel ned. Skal gi det til en som blir 13 år rett over nyttår. Og en ny kajal til meg.
Bestilte det litt over 10 og når jeg gikk inn på profilen min 13.30 så var det allerede registrert at det var sendt. Blush er flott.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.