Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 22:58   #381
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nye innesko til lillegutt.

Disse var bare kjempefine, Apple. Hvor fant du dem ?

Gammel 17-04-07, 22:59   #382
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De er fra Robeez *blander seg inn* De har fått masse fine tøfler der nå altså!

Gammel 17-04-07, 23:00   #383
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det er Robeez, så man kan kjøpe på nett. Jeg kjøpte dem i Lillestrøm, på Monocchino.

Lillegutt elsket dem, og skulle ha dem på med én gang.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 23:09   #384
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Lillebrors føtter er allerede for store til dem. Han er bare 3,5 men bruker en str. 30. Disse går bare opp til 28/29.

Gammel 17-04-07, 23:09   #385
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Str ble det da 33" ?

Nei, 32" faktisk! Jeg prøvde to forskjellige vasker (en lys og en mørk) og den ene (lyse) kunne jeg faktisk ha 30" i! Men den vasken jeg valgte (mørk) måtte jeg opp i 32". Snakk om forskjell i str.!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 23:09   #386
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg ny frisyre i dag:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Håret 011.jpg (30,7 KB, 65 visninger)
Gammel 17-04-07, 23:11   #387
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin sveis, Majsa! Skulle ønske jeg hadde hår til å klippe meg sånn.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 23:12   #388
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjøpte meg ny frisyre i dag:

Næh, Majsa! Grattis med ny frisyre. Jeg skal kjøpe meg ny frisyre neste torsdag. Gleder meg!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-04-07, 23:19   #389
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Lillebrors føtter er allerede for store til dem. Han er bare 3,5 men bruker en str. 30. Disse går bare opp til 28/29.

De går opp til 4 år, ja.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 18-04-07, 11:59   #390
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Litt shopping fra LaRedoute:

Sist redigert av kiddo : 18-04-07 kl 14:41.
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 18-04-07, 12:55   #391
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Kjempefin sveis, Majsa! Skulle ønske jeg hadde hår til å klippe meg sånn.

Skulle ønske jeg hadde hode til å kle en sånn sveis Du ble fin,Majsa!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-04-07, 13:50   #392
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kiddo: Kjempefine klær! Jeg tok bort s'en i https.

Gammel 18-04-07, 14:28   #393
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg nye kule sko på Bianco på lørdag.

Hvit skjortebluse, bukse og noen topper ble også med hjem. Jammen fikk jeg ikke kjøpt meg en ny BH som PASSET også. Hurra!

Kula er ikke aktiv  
Gammel 18-04-07, 15:02   #394
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har fått Katvig til byen!!

Jeg hadde dårlig tid, så jeg fikk bare kjøpt dette:

Pluss orange strømpebukse.

Gammel 18-04-07, 15:04   #395
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Litt shopping fra LaRedoute:

Den shortsen har jeg også
Kjempefin

Gammel 18-04-07, 15:20   #396
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en genser, hilsen meg med alvorlig shoppingdysleksi .

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...rl-print-dress

Gammel 18-04-07, 15:31   #397
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Angelique: Du må stikke innom erta berta i Drm.
Katvig, Molo + +

Gammel 18-04-07, 15:42   #398
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Angelique: Du må stikke innom erta berta i Drm.
Katvig, Molo + +

Hvor ligger den?

Oliver trenger litt sommertøy så det skal jeg jammen gjøre
Tusen takk for tips Bella76

Gammel 18-04-07, 16:20   #399
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hvor ligger den?

Oliver trenger litt sommertøy så det skal jeg jammen gjøre
Tusen takk for tips Bella76

Høytorget? Tror det heter det.

På hjørnet, rett oppfor Blåbær. Nyåpnet. Masse fint!
Jeg hadde dårlig tid, skulle egentlig noe annet, men skal definitivt tilbake.

Gammel 19-04-07, 10:03   #400
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ikke akkurat klær, men gleder meg veldig til denne posen fra dotedot.com kommer i posten.

Med dette innerstoffet:

Isa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.