|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Sv: Er Evi Bøgenæs ute blant dagens 12-åringer?Jeg klarer ikke å si en favorittbok. Det er så mange som betyr noe for meg og som jeg har lest omigjen og omigjen. Sommer uten regn kanskje. Eller Alt skjer i juni. Og Tove-bøkene og og og.
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er Evi Bøgenæs ute blant dagens 12-åringer?Jeg har prøvd Anne fra Bjørkely, det var ikke populært. Hun begynte helt på eget initiativ å lese Noel Streatfield og likte den ene boken godt, men da jeg gledesstrålende kom dragende med en hel bunke til, så ble de liggende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Er Evi Bøgenæs ute blant dagens 12-åringer?
Jeg syns utvalget er overrepresentert innen de to sjangerne i nyere i barnelitteratur, og selv om Vesla liker det, så er hun glad i mer skjønnlitterære bøker også. Kjekt å kunne lese om litt mer hverdagslige ting enn barn med magiske krefter og detektivspirer innimellom. Iallefall når hun ønsker det selv.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Evi Bøgenæs ute blant dagens 12-åringer?
Jenta mi elsket Anne fra Bjørkely og slukte hele serien for 1-1,5 år siden, da hun var 9-10 år.
![]() |
|
|