Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-12, 21:03   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ikke blind tillit til maktpersoner, men slik jeg kjenner livet i bygda, så er det sånn at man er så få, man omgås hele tiden, man stoler på de man kjenner og de aller fleste klarer ikke å tenke at folk som er ålreite kan gjøre ikke-ålreite ting.

Jeg tror ikke folk i fra Vågå er noe annerledes enn folk flest. Jeg tror de fleste har vanskelig for å fatte at noen man stoler på, kjenner og liker kan gjøre noe slikt. I tillegg tror jeg vi får et litt unyansert bilde av hva folk faktisk mener. Det ser jeg i min gamle lokalavis også. Der kan det se ut som om alle i en grend er i harnisk over whatever, men så er det egentlig bare et fåtall som gjør mye ut av seg og som fremstiller saken som om de snakker for alle.

vixen er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.