|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1462 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Hmm, aha. Ikke så flink til å tyde teksten jeg. |
|
|
|
|
#1463 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er også utrolig glad for denne dummen! Fikk høyt blodtrykk da jeg i går leste at AP i VÅGÅ åpnet for at Øygard kunne komme tilbake hvis han ikke ble dømt. "Hvis vi ikke kan ha med folk som ikke har gjort noe galt, begynner det å tynnes i rekkene" var det en smarting i partiet som sa. |
|
|
|
|
#1464 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeVeldig godt at han ble dømt. Selv om det nok kommer til å bli dratt ut i ankesaker.
|
|
|
#1465 |
|
Glamorøs
|
Nei, for det han har innrømmet er jo slett ikke galt.
|
|
#1467 |
|
Off the map.
|
De har så zpessiel dialekt, så egentlig er ikke dette værre enn å kjøre i 65 km/t i 60-sonen eller å levere tilbake bibliotekboka et par uker for sent.
|
|
#1468 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er glad. For hvis han hadde blitt frikjent, kan man lure på hvor mye som skal til for å få en dom i overgrepssaker. |
|
|
|
|
#1469 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFire år ja... så han er ute om tre år.
|
|
#1470 |
|
Personlig pessimist
|
Dette har jeg ventet på at noen skulle stadfeste.
|
|
|
#1472 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeÅh. Jeg er så utrolig glad på jentas vegne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#1474 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er glad han ble dømt, men ønsket var mer enn 4 år. Øygarden har uttalt at han vil kjempe til siste slutt for å bevise sin uskyld, om han så må til menneskerettsdomstolen i Strasbourg, så det er nok ikke det siste vi hører fra denne saken er jeg redd. Jeg syntes utrolig synd på alle som står rundt Øygarden og har støttet han, han må være en utrolig manipulerende person.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 17-12-12 kl 11:52. |
|
|
|
|
#1475 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
|
#1476 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet som er trist oppi det hele er at han helt sikkert anker. Det viser seg gang på gang at de som blir dømt (og har gjort det) for den typen handlinger,jevnt over aldri innrømmer det. Slik at de drar dem som er blitt utsatt for dette igjennom hele prosessen enda en gang. "Bare" det er en enorm påkjenning! |
|
|
|
|
#1477 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er også veldig lettet og glad. Jeg kunne ikke tro annet enn at han skulle bli dømt da disse Skype-loggene dukket opp, og jeg er så glad for at bortforklaringsstrategien hans ikke har fungert. |
|
|
|
|
#1478 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Nei, litt pedotendenser, lyging og totalt fravær av dømmekraft- det går helt fint, det! (I Vågå-AP...) |
|
|
|
|
#1479 |
|
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSå klart anker ham. Straffen blir strengere, og han må fortsatt betale saksomkostningene som da blir enda dyrere. |
|
|
|
|
#1480 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er veldig bra at jenta ble trodd.
|
![]() |
|
|