Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-12, 15:39   #21
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Hifiklubben har eit tilbod der du får prøve ut sonos i fjorten dager, fram til nyttår.

Vi har (foreløpig) ein play:3, som gir god lyd i ei stove på ca. 30 kvm. Vi kjem til å utvide med fleire einingar, den eine høgtalaren gir jo ikkje stereolyd og vi ønsker fleire høgtalarar i fleire rom etterkvart. Men det tar vi, etterkvart som vi synest vi kan prioritere å bruke pengar på slikt. Foreløpig er ein play:3 god nok. Play:5 er anbefalt til fleire rom, men på grunn av stereoeffekten, ville eg heller hatt to play:3 enn ein play:5. Designmessig liker eg og play:3 best.


Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Må man ha en sånn bridge på play5 også forresten? Finner ikke pakketilbud på den.
Og så blir jeg så innmari forvirra på air play og trådløs, er ikke de det samme? Ser a den krever Apple air port express for å få AirPlay mn jeg kan vel spille musikk og radio fra iPad til høytaler uten??

Ja, du må ha bridge uansett. Det er brigden som omformer signala og sender dei til høgtaleren.

Du kan spele musikk frå radio og iPad/iPhone utan Apple air port express. Det er ein app du laster ned, så kan du bruke opptil tre telefonar eller nettbrett som fjernkontroll.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 15:49   #22
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Takk bai, da bestiller jeg play3 siden den blir 1000 kr billigere

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 15:57   #23
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Hifiklubben har eit tilbod der du får prøve ut sonos i fjorten dager, fram til nyttår.

Vi har (foreløpig) ein play:3, som gir god lyd i ei stove på ca. 30 kvm. Vi kjem til å utvide med fleire einingar, den eine høgtalaren gir jo ikkje stereolyd og vi ønsker fleire høgtalarar i fleire rom etterkvart. Men det tar vi, etterkvart som vi synest vi kan prioritere å bruke pengar på slikt. Foreløpig er ein play:3 god nok. Play:5 er anbefalt til fleire rom, men på grunn av stereoeffekten, ville eg heller hatt to play:3 enn ein play:5. Designmessig liker eg og play:3 best.




Ja, du må ha bridge uansett. Det er brigden som omformer signala og sender dei til høgtaleren.

Du kan spele musikk frå radio og iPad/iPhone utan Apple air port express. Det er ein app du laster ned, så kan du bruke opptil tre telefonar eller nettbrett som fjernkontroll.

Skrivefeil, det skulle stått større rom.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 16:02   #24
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Så bra det ordnet seg og du fant ut av det.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 16:26   #25
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Skrivefeil, det skulle stått større rom.

skjønte den

Har stue på ca 35 kvm, men det er høyt under taket der da.. ca 270, men skulle den ikke duge så får han få en til i julegave neste jul

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 16:53   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

skjønte den

Har stue på ca 35 kvm, men det er høyt under taket der da.. ca 270, men skulle den ikke duge så får han få en til i julegave neste jul

God plan. Eg fekk play:3 og brigde i 30-årsgave i fjor, og har storkost meg med det. Det fine med sonos (og grunnen til at mannen valde det til meg), er jo at ein ikkje treng kjøpe alt på ein gong, men at ein likevel kan utvide med ein høgtalar i kvart rom, etterkvart. Og viss du skal utvide, treng du ikkje ny bridge, den treng du bare ein av.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 19:09   #27
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)

Spent på om du blir fornøyd.

Jeg håper denne kommer i hvit, da blir den det nye Sonos tilskuddet.
http://www.hifiklubben.no/produkter/..._matt-sort.htm

Testet den her på fest for noen uker siden, det ble trøkk!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no