Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Nå har Benzo lappen!

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 15:13   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har Benzo lappen!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

I og med at læreren din sendte deg på tur til Drøbak, så tror jeg du også vil få den ganske kjapt om du har anledning til å kjøre intensivt.

Tror du? Jeg så ikke sånn på det.. Tenkte bare det var en grei øve-rute. Jeg skal ha minst en kjøretime i uka. Gjerne dobbeltime. Også skal jeg prøve å få øvelseskjørt utenom også.

*kuppe Benzos gledes tråd*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 15:42   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tror du? Jeg så ikke sånn på det.. Tenkte bare det var en grei øve-rute. Jeg skal ha minst en kjøretime i uka. Gjerne dobbeltime. Også skal jeg prøve å få øvelseskjørt utenom også.

*kuppe Benzos gledes tråd*

Ja, men for å komme til Drøbak må du ut på motorveien, sant? Og det hadde han ikke gjort om du ikke var tålelig bra til å kjøre.
Jeg har kjørt 2-3 doble i uka, men nesten ikke øvelseskjørt, og det tok meg 2 1/2 mnd å få lappen. Det går kjappere enn man tror.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 16:25   #3
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott! Gratulerer.

Gammel 18-04-07, 23:27   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ja, men for å komme til Drøbak må du ut på motorveien, sant?

Nei det måtte vi ikke. Vi kjørte på den gamle veien. Med lite trafikk. Og ikke høyere fart enn 80

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:52   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei det måtte vi ikke. Vi kjørte på den gamle veien. Med lite trafikk. Og ikke høyere fart enn 80

Ikke høyere enn 80? Det er da vel mer enn fort nok.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 17:09   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.