Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land
Opprinnelig lagt inn av allium, her.
Kan kapteinen kjøpe deg ut av den hytta dere har og ha den som særeie? Så tar du pengene og betaler ned på huslånet, han betaler samme beløp (for jeg regner med at det fortsatt er litt igjen da). Hvis dere så fortsetter å betale det samme på lånet som i dag, har dere god tid til å se etter drømmeboligen i nabolaget.
Vinterhytta er primært hans, fra svigerfars bo. Vi er litt ensporet.
Skjebergskilen er kjempefint, vi så på den, men den ligger liksom ikke på svabergene. Jeg har vært der litt, og det føles veldig som at man bare nesten er ute i skjærgården. Innlandshytte/innsjø er ikke aktuelt, og heller ikke noe som ikke ligger to-tre rekker inn fra vannet. Eller hyttefelt.
Jepp. Ekstremt kresen. Men jeg tror egentlig vi skal finne noe hvis vi tar tiden til hjelp. Spørsmålet er om vi vil. Noen av disse, inkl. Lindøya og Bleikøya, har ligget lenge ute. Det er ikke nødvendigvis lett å selge i en fei.
Apan, jeg tror vi hadde ønsket å bruke den mye i helgene. Det er ferien som er problemet. Samt at helger fyller seg fort opp med fotballkamper og bursdager og whatnot. 
|