|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
I mål
|
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Jeg gjorde et forsøk igår kveld, og klarte få opp håret med hårspenner uten større problemer. Dog ble det ikke særlig pent bak der... Tror jeg bør ha litt struktur og ikke bare "putte" en spenne her og der....? En av spennene ble liksom stående tvers over hele greia, samt hva skal man gjøre med alle tustene/endene som blir stående opp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'
![]() |
#43 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Noen «oppskrifter» : http://www.kk.no/827913/sett-opp-haaret-enkelt#/
![]() |
#44 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Det som er mest irriterende med alle disse gjør det selv snuttene er jo at modellen som regel har tynt bleket hår. Lett å tuppere, enkelt å sette opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'
Vi kan øve etter bakingen i morgen.
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Hvis du gjør som i denne linken, så blir håret perfekt å sette opp i rufsete stil etterpå.
![]() |
#47 |
Nå også i farger
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Jeg kan ikke skjønne at dere mener det er enklere med tynt/fint hår?! Det hadde aldri i verden jeg fått til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Jeg har tynt, fint hår, og har alltid slitt med å få det rufsete og med volum, samtidig som det blir pent.
![]() |
#49 |
Nå også i farger
![]() Sv: Oppsatt hår, 'løst og rufsete'Ja, det må jo være enklere med tykt hår som ofte er rufsete fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|