|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenHm, jeg er veldig fornøyd med mine. Men jeg har ikke sett på baksiden, hadde ikke tenkt til å skrive noe særlig der. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsen
Ja, sånn stempel med produksjonsinfo.
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJeg har heller aldri vært misfornøyd med Fotoknudsen. Jeg synes det var helt grei papirkvalitet på bildene, det er jo det samme som når du fremkaller bilder. Det at det er skrift bak er heller ikke noe problem synes jeg. Hvis man vil skrive i kortene må man jo velge de doble. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJeg skriver oppå de greiene jeg altså, det går så fint atte. Tar meg ikke råd til doble, det blir jo svindyrt, men det funker bra altså. Ingen klager enda.
|
|
|
|
#26 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJeg var misfornøyd med kalenderne. Bildene var blasse og noe uklare. Kortene er jeg jo forsåvidt ikke skuffet over når jeg bare fikk lest den lille teksten.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenSå kjedelig, sjekk om du kan klage på dem da, selv om det vel er litt seint å få nye. Vi fikk kjempefine kalendere, det var bare et h.... å lage dem.
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenI fjor fikk jeg ubrukelige kalendere fra FotoKnudsen- to ganger. Jeg klagde på kalenderne jeg bestilte først. Bildene var veldig mørke, og man kunne knapt se hvem som var på bildene. Retunerte dem og mottok akkurat like dårlige kalendere. Vil ikke handle kalendere der igjen. På kundeservice sa de at bildene alltid ville bli mye mørkere enn orginalene. Rart, siden jeg har bestilt fra andre fotokjeder og fått flotte bilder. Julekortene bestiller jeg gjerne hos FotoKnudsen. |
|
|
|
![]() |
|
|