|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Touran og Hts Besafe 0-18 kgForankringsseler går, men det er ikke direkte enkelt. Vi har isofix. Den står fint. Men jeg anbefaler ikke det setet hvis dere er lange, det blir ganske trangt foran. Ellers kan det være vanskelig å montere to besafer ved siden av hverandre fordi den skal ha støtte mot setet foran, noe som gjør at du må låse forsetene i lik, fiksert stilling.
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Touran og Hts Besafe 0-18 kg
To BeSafer (bakovervendt) ved siden av hverandre går fint i Sharan, men den er muligens bredere enn Touran? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
Jeg får fint inn tre i bredden, men i følge monteringsanvisningen skal alle tre da låses mot setene foran, og da sliter vi litt med beinlengden i forsetet. Men det går.
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
Ja, jeg mener det. Jeg klarer ikke helt visualisere hvordan det var. (Men det er jo rimelig irrelevant for HI da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
Kanskje. Jeg vet jo ikke om det skal en eller to bakoverstoler der, og beltestolen bør stå på kanten av flere årsaker. En beltestol i midten er jo håpløs å klatre inn i og tar all sikt bakover.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
![]() Sv: Touran og Hts Besafe 0-18 kgVi er forsåvidt like kortvokste begge to |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|